Rămâi conectat

Politică

Vechii liberali și-au desemnat candidatul care va intra în cursa internă pentru Primăria Aiud

Publicat

în

florea-si-badeaÎn data de 3 noiembrie 2015, Biroul Permanent Local al vechiului PNL – filiala Aiud l-a desemnat pe Alin Florea drept candidat în competiţia internă a partidului pentru funcţia de primar al municipiului.

Alin Florea are 34 de ani şi este directorul Bibliotecii Municipale „Liviu Rebreanu” Aiud, după ce, în perioada 2005 – 2014 a îndeplinit succesiv funcţiile de consilier pe probleme de comunicare, respectiv de şef al biroului Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Primăriei municipiului Aiud.

Candidatul a absolvit Facultatea de Istorie – Ştiinţe Politice în anul 2004, masteratul în anul 2006, iar din anul 2013 deţine titlul ştiinţific de doctor în istorie.

După toate probabilităţile, Alin Florea se va bate în competiţia internă din cadrul PNL cu Oana Badea, reprezentantul vechiului PD-L.

Co preşedinte PNL – filiala Aiud Mihai Horaţiu Josan


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
48 Comentarii

Un comentariu

  1. Lucian

    05.11.2015 la 20:07

    Ha! Ha! Ha! Un absolvent de istorie la comunicare! Ultimul din clasa vrea sa ajunga primar! Ce a descoperit doctoral Alin in domeniul istoriei de a ajuns cu titlu stiintific? Un dottore ca Ponta, Oprea si ceilalti doctori copy-paste. Cu cunostinte in istorie nu ai ce cauta la carma unui oras puisor, du-te de te culca…

    • calin

      07.11.2015 la 18:07

      Cu parere de rau, trebuie sa recunoastem ca sunt alegeri neinspirate din partea PNL, nici unul nu e competent si capabil sa conduca Aiudul, domnul Florea o marioneta scoasa la inaintare iar doamna Badea o mahalagioaica, care nu a facut nimic pentru Aiud si nici nu va face, poate doar sa promoveze si sa angajeze incompetenti mai departe.

  2. Soso

    05.11.2015 la 20:10

    Unde a terminat asta Istorie-Stiinte politice?? la 1 Decembrie in Alba nu exista asa ceva! Poate istorie-filologie. Iar mintiti boboru`…

  3. Ion

    05.11.2015 la 20:42

    Doamne ferește! Oameni buni, voi chiar nu aveți frica de Dumnezeu? Cum puteți vorbi asa despre un om fără să-l cunoașteți? Va rog sa demonstrați ceea ce spuneți. Exista cataloage si foi matricole care spun ca nu a fost deloc ultimul din clasa sau grupa. Mai degrabă, printre primii! Și un ordin de ministru care ii confirma titlul de doctor, în urma evaluării comisiei centrale. Asa ca, despre ce vorbim? Și în legătură cu specializarea, va rog insistent sa verificați dacă a existat sau nu promoția respectiva în anul 2004 la USB. Sincer, mi-ar fi rușine în locul vostru…

  4. Ion

    05.11.2015 la 20:44

    U A B, 1 DECEMBRIE 1918, Pardon

  5. Lucian

    05.11.2015 la 20:57

    Hai nea Ioane, lasa-ma cu ordinul de ministru!Si la Ponta a semnat tot un ministru si ce-i cu asta? Cat despre vorbit in necunostinta de cauza, intrebati colegii de liceu daca era premiantul clasei…

  6. piparus

    05.11.2015 la 21:07

    Vreau sa-ti Alin elanul d-le Ion : si Ponta a prezentat diplome , certificate, foi matricole, etc dar si o ordonanta de urgenta prin care sa poata renunta la titlul de „dottore”. Asa ca las-o mai moale, ca moale-i si Alin. Spui ca nu a fost printre codasii clasei? acest lucru nu trebuie demonstrat, se vede acum, la maturitate. Succes in campania interna a organizatiei de pionieri PNL.

  7. Gogu

    05.11.2015 la 21:10

    nici nu-I atat de important daca a fost primul sau ultimul, daca e doctor pe bune sau nu, important e ca l-a crescut Josan 11 ani si asta e cartea lui de vizita. unii elevi chiar isi depasesc profesorii si asta ar trebui sa inspaimante

  8. Ion

    05.11.2015 la 21:17

    Sunteti chiar penibili, scuzati-mă ca spun asta. Dovediti sau nu? V-am spus ca exista dovezi. Ce tot vorbim? Oamenii au înțeles oricum despre ce e vorba aici asa ca lasati-o balta cu poveștile astea….

  9. Mihai

    05.11.2015 la 23:04

    Nu cunosc ce studii are baiatul acesta dar dupa cite stiu nu s-a remarcat prin nimic deosebit in administratie , iar comportamentul social al lui lasa de dorit, insa pe de alta parte contracandidatul Oana Badea provine din camarila regimului basist si nu stie altceva decit sa arunce cu noroi in toata lumea si uita sa ne spuna ca a facut parte dintr-un guvern corupt. Oare nu se uita la televizor sa vada multimea din strada, nu asculta ce se scandeaza ? nu se simte in culpa ?, nu a contribuit cu nimic la situatia in care ne aflam?

  10. Dorin

    05.11.2015 la 23:21

    domnule Mihai, acest baiat nu s-a remarcat prin nimic in administratie pentru ca dupa terminarea facultatii a fost angajat de josan in primarie si de atunci ii cara geanta, valiza sau ce I-o mai fi carand marelui sef. a fost valet si invatacel in tainele aburelii… cat despre oana badea, nu cred ca I se poate pune in carca guvernarea boc, chiar daca a fost secretar de stat la educatie. din contra, a incercat sa contribuie la o lege a educatiei. nu are schelete in dulap, nu s-a auzit sa fi fost implicate in aranjamente,acte de coruptie etc. strada stie ce vrea, iar daca la alegeri va fi o oferta mai buna decat ceea ce se vehiculeaza, cu siguranta strada va sti sa aleaga. aiudul merita un primar mai bun decat cei pe care I-a avut.

  11. Mihai

    06.11.2015 la 0:49

    Dar in numiri politice de directori la scolile si liceele din Aiud a contribuit s-au nu Oana Badea ? Cum se face ca numai membrii de partid ajung directori si sefi de institutii ? aici ma refer la colegii de partid din care si doamna face parte cit si la celelalte partide, eu cred ca suntem luati de prosti ca alegatori, cred ca o persoana care nu a facut nimic in acest sens nu poate reprezenta Aiudul. Consider ca celalalt candidat a fost „uns „director tot politic.

  12. Lucian

    06.11.2015 la 15:28

    Ati inceput cu o minciuna, spunand ca e absolvent al facultatii de
    , facultate care nici nu exista la Universitatea 1 Decembrie din Alba Iulia. Apoi sariti unii sa spuneti ca era premiantul clasei desi de la fostii colegi de liceu se stie clar ca era un elev mediocru,care nu a stiut matematica ori romana ori fizica si s-a dus la istorie! Bravo lui, dar daca e doctor in istorie sa mearga la catedra. in cercetare, la muzeu si sa ne lase pe noi in pace. Nu a realizat nimic pana la 34 de ani, doar a supt de la primarie pentru ca a fost membru PNL. A fost mereu pe posture pentru care nu a fost pregatit si acum vrea sa conduca un municipiu!Nu va ajunge niciodata primar, asta e clar, dar atat de multa obraznicie si tupeu sa vrei sa iei destinele a 20 de mii de locuitori in mana cand tu esti pasionat doar de istorie si ai fost doar un functionaras angajat pentru ca ai fost membru de partid
    e deja de neacceptat!

  13. Maria

    06.11.2015 la 17:50

    De neacceptat e campania murdara si incompetenta de care dati dovada dumneavoastra d-le, Lucian… In primul rand Alin este un tanar cu caracter si tot odata este un tanar care nu a fost tarat prin mocirla politicii, nu a avut functii de conducere in partid din cate stiu eu, imi pare rau de dumneavoastra daca nu stiti altfel de campanie decat aceea de atac la persoana care este considerata de o lasitate crasa… ghinion pt unii ca dumneavoastra pt ca acest tanar chiar va face diferenta in Aiud, este o schimbare majora de mentalitate pentru Aiud. Felicitari Alin! Lupta cu coruptia si cu siguranta vei schimba Aiudul

    • spiderman

      07.11.2015 la 22:19

      fiind geanta diplomat a primarului- cum zicea careva mai sus- e de ajuns ca sa fie contraindicat pentru a conduce orasul- poate fi doctor in orice si de oriunde- cind te tavalesti in troaca, nu mai mirosi frumos indiferent de parfumul folosit

  14. Basescu

    06.11.2015 la 22:03

    Dragi pedelei, nu fiti tristi, daca PNL-ul nu va vrea, partidul vostru de suflet și al meu, va asteapta! Daca cineva din cadrul PMP-ului de Aiud o sa va puna piedici in momentul demisiei voastre din PNL si nu puteti sa îi convingeti ca Oana este solutia pentru viitorul orasului vostru sa ma sunati! Ma urc pe primul vapor (din flota aceea, stiti voi care) si vin la Aiud. Promit sa imi rad ambele fese! Va pup dragii mei, fiti tari! :-*

  15. Maria

    07.11.2015 la 8:25

    Domnule Lucian daca dumneata crezi ca un elev care a absolvit bacalaureatul cu 9,64 este mediocru sau printre ultimii din clasa… pfuui ma indoiesc de capacitatile mintale ale matale… sau o fi Alin un elev mediocru pt ca a luat licenta cu 10? Nu nu se poate… poate a fost un elev mediocru pt ca a avut media anilor de facultate 9,26!!!

  16. Aiudeanul

    07.11.2015 la 9:40

    Problema este alta. Daca va castiga alegerile cine va conduce orasul? El, sau Josan care nu va fi deputat niciodata. Nu credeti ca se preteaza a fi perfect pentru functia de om de paie a lui josan si a lui Popa Romul?
    In primaria Aiud trebuie facuta curațenie. De ani buni, acolo Josan a practicat metoda cine nu-i mambru de partid, prieten cu mine sau ceva ruda nu are ce cauta aici.
    La sondajul facut de PNL în Aiud, asta nominalizatul, a avut sub 5%. Crede cineva ca va castiga alegerile?

  17. Ion

    07.11.2015 la 10:23

    Treaba asta cu sondajele e o minciuna mai mare decât cea referitoare la mediocritatea lui Alin. Demonstrați ca în Aiud s-a făcut vreun sondaj și faceți publice rezultatele acestuia, nu aruncați doar fumigene. De ce nu mai ziceți nimic, acum ca un coleg de-al lui Alin a făcut publice notele lui? PT CA ACESTEA EXISTA ȘI SUNT REALE ȘI SE POT VERIFICA!!! Minciuna nu are picioare lungi, sa știți.

  18. Tetea

    07.11.2015 la 10:58

    Ioane nu cumva tu si colegul lui Alin sunteti chiar Alin?
    Cum poate stii un coleg exact notele lui din liceu,facultate cand acces la ele are doar familia si el ?…sau poate el isi tine diplomele in curte intre castraveti!…am mai fost si altii pe la scoli si nu ne aducem aminte de notele colegilor nostrii !…nimeni nu isi aduce aminte de notele colegilor lui decat daca au fost 10 pe linie,prea in detaliu stii tu notele Maria Alin 🙂 ,te faci de ras in comtinuare omule + ca observ ca ti-ai pus si postacii la treaba (vezi cazul Dobra Radu)….in rest sa fii sanatos si numai bine!

    • piparus

      10.11.2015 la 21:33

      Rezultatele sondajului: Oana Badea – 47%, Aurel Fleser – 18%, Stefan Rodean – 5%. Alin Florea nu a intrat in sondaj pentru ca nu si-a exprimat, in scris, dorinta de a candida. Toata tarasenia asta e o diversiune de-a lui Josan care incearca sa-si salveze iesirea rusinoasa de pe scena politica si-l mai angreneaza si pe bietul Alin in noroiul asta.

  19. Ion

    07.11.2015 la 11:30

    Nu domnule! Noi suntem doar acei tineri scârbiți de minciunile voastre și vrem sa demonstram adevărul, atunci când aruncați cu noroi într-un om care nu merita asta. De fapt, aruncați cu noroi într-o generație noua de care va este frica. Sunt oameni care nu sunt corupți, au educatie și au demonstreaza ca pot face multe în tara asta, spre deosebire de voi, cei care nu știți decât sa jucați murdar și nici nu meritați măcar sa va însușiti numele de „aiudean”. E gata cu generația voastră și simțiți acest lucru. De aceea încercați sa ii legați pe tineri de trecut, pentru ca oamenii sa creadă ca sunt ca voi și nu pot face mai mult. Greșiți domnilor!!! Și în legătură cu oameni ca Radu Dobra, aceștia nu au nevoie sa se ascundă în spatele unor pseudonime. Ei reprezinta ceva în Aiud și au curajul sa o spună cu voce tare. Mai mult, chiar fac ceva pentru orașul asta și sunt cei care vor demonstra ca viitorul aparține generațiilor tinere, nu impostorilor. Respect Radu Dobra!

  20. Lucian

    07.11.2015 la 12:16

    Pentru dom’ Basescu, sa stiti ca la pupat in cur sunt doctori cei din primarie, asa ca nu ma bag. Iar maniera asta securista de a spune ca esti basist daca ai alta parere e periculoasa, mai ales daca e promovata de o generatie tanara.
    Maria, daca tot ai acces la notele lui Alin Florea, la foile lui matricole din liceu, ar fi bine sa le publici, ca sa ne linistim.
    Pana la instalarea camerelor video se copia pe rupte la BAC asa ca nu e relevant. Iar la 1 Decembrie in Alba nu s-au dus tocmai geniile si nu e un centru universitar de excelenta, dar daca tu spui ca e un baiat stralucitor, te credem pe cuvant, ca doar voi nu mintiti. A abolvit o facultate care nu exista, adica cea de istorie-stiinte politice, nu cea de istorie-filologie, nu? dar e bine sa pui in cv si ceva cunostinte care au legatura cu candidatura…
    Ioane, nu sunt fan oana badea, iar demonstratia ca s-a facut deja un sondaj sa o faca cei de la Alba, Hava, Dumitrel…
    CRED CA E SUFICIENT FAPTUL CA ALIN E EMANATIA SI CREATIA LUI JOSAN, UN MEMBRU DE PARTID CRESCUT IN MOCIRLA DE PARTID.

  21. Alin

    07.11.2015 la 12:44

    Domnule Lucian, vreau sa va spun, cu tot respectul ca sunteți indus în eroare. Pe diploma de Bacalaureat scrie foarte clar: media generala a anilor de studii: 9,64. Deci e chiar mai bine decât ati crezut, pentru ca reflecta rezultatele din cei 4 ani. La Bacalaureat, e 9,56. Probabil colegul respectiv a confundat cele doua note dar asta se dovedeste a fi chiar impotriva supozitiilor dumneavoastra, ca s-ar fi copiat la bac. Adica s-a tot copiat 4 ani la rand??? Diploma exista la dosarul angajatorului adică Primăria Aiud și poate fi solicitata oricând. E publica, la fel cum e și persoana Alin Florea, care nu are nimic de ascuns. Chiar va rugam sa faceți acest lucru. La UAB, ultima promoție de istorie, care a urmat direcția de studiu Științe Politice a fost în 2004 și puteți verifica și acest lucru. Oameni buni!!! Ce dovezi mai doriți??? Va respect ambiția domnule Lucian dar credeți-ne când va spunem ca cineva va manipulează într-o direcție greșită. Sunt sigur ca sunteți și dvs tânăr și e păcat… adevăratele sondaje se vor vedea când se va stabili candidatul final al PNL asa ca, de ce ne grăbim sa tragem concluzii. Fie ca cel mai bun sa câștige! Cu mocirla sa o lăsați balta ca mocirla fac cei care va conduc pe voi. Care denaturează lucrurile, după bunul plac. Felicitări tuturor tinerilor care se deșteaptă în Aiud!

  22. Lucian

    07.11.2015 la 13:44

    Domnule Alin, Universitatea 1 Decembrie din Alba iulia nu a avut facultate de istorie-stiinte politice nici in 2004, asa cum nu are nici acum iar in articolul postat exact asta scrie FACULTATEA DE ISTORIE-STIINTE POLITICE. Directia de studiu cum spuneti dvs nu putea sa fie stiinte politice pentru ca nu a existat! Nu trebuie sa merg la primarie sa cer diploma nimanui, puteti sa o publicati dumneavoastra sa ne convingem ca nu mintiti. Iar pe mine nu ma conduce nimeni pentru ca nu am carnet de partid si nu am avut niciodata. Nu poti porni sa castigi increderea oamenilor cu o minciuna. Era vreo problema daca se spunea adevarul si anume ca domnul Florea e absolvent de Istorie-Filologie? Nu cred. Intrati pe siteul UAB si va veti convnge sau sunati la universitate.
    http://www.uab.ro/

  23. Ioo Pavel

    07.11.2015 la 14:06

    Bravo Alin… felicitari si bafta!!! Nu baga tu in seama toti carcotasii… atat stiu sa faca altceva nimic!!! Esti candidatul ideal si cel mai de temut pt ei astia sunt contracandidatii tai si postacii lor… in sinea lor sunt constienti ca nu o sa aiba nici o sansa in fata ta, pentru ca esti tanar si ambitios!!! Vei fi un bun lider si asta nu o spun eu asta o spun foarte multi tineri din Aiud, esti singurul care chiar poate schimba ceva in Aiud! De aici pleaca toate atacurile astea la persoana, din teama lor !

    • spiderman

      07.11.2015 la 22:27

      pai sigur ca e de temut, daca prin alegerea lui se aplica ce a invatat de la cei care l-au ”educat” in buna politichie aiudeana

  24. Gigel

    07.11.2015 la 14:29

    Daaa, bine Ioo Pavel~ Ne e frica sigur ca da! Ni frica pentru ca vine Florea Alin si face din Aiud un Las Vegas prosper si frumos si de fapt noi vrem sa traim in continuare in mizerie si someri. Ai dreptate! Cat despre Facultatea de Istorie-Stiinte Politice din UAB mai bine consultati pagina lor de internet sau sunati sa intrebati. Veti afla ca nu a existat asa ceva. Dar si minciuna-i vorba.

  25. Ion

    07.11.2015 la 15:10

    Eu chiar va rog pe toți sa sunați. Și sa întrebați ceea ce a spus Alin, nu altcineva: dacă a existat sau nu SPECIALIZAREA ISTORIE, DIRECȚIA DE STUDIU ȘTIINȚE POLITICE, promoția 2004? Nu rastalmaciti cuvintele oameni buni!!! Asta a spus Alin. E normal ca Facultatea care funcționa în cadrul Universității se numea ISTORIE ȘI FILOLOGIE dar sub egida acesteia mai existau peste 10 specializări, pe lângă cea la care se făcea referire. Ce e asa de greu sau ce nu a spus bine Alin în comentariul sau? A susținut el cumva ca e licențiat în științe politice și e mare exeget în domeniu? ?? Nu, chiar deloc!!!! E licențiat în istorie pt ca nu te poți licenția în doua specializări deodată, în aceeași sesiune, iar la UAB era atunci si problema cu acreditarea științelor politice. De aceea nici nu a mai existat SPECIALIZAREA în anii următori, pt ca nu a mai primit acreditarea. Asta e situația și toată lumea știe lucrul asta. Nu ne este rusine, la fel cum ni ne e rusine cu istoria la UAB. Care e totuși problema? A mințit Alin Florea când a spus ceva? Va rog sa recunoașteți dacă sunteți oameni! Exista toate actele studiilor la Primarie, REPET!!! INCLUSIV FOAIA MATRICOLA CARE DEMONSTREAZĂ CA ÎN ANII 3 ȘI 4 DE FACULTATE A FĂCUT SPECIALIZAREA ASTA ADICĂ A URMAT TOATE CURSURILE DIN DOMENIUL ȘTIINȚELOR POLITICE, CU PROFESORI CONSACRAȚI, INCLUSIV DE LA CLUJ NAPOCA ȘI SIBIU. Eu chiar sunt un coleg de-al lui de la UAB, promoția la care am făcut referire și nu pot sa va spun decât atat: sa va fie rușine pentru tot ceea ce faceți la adresa acestui om! Dumnezeu este sus și ne vede pe toți!

  26. Gigel

    07.11.2015 la 15:16

    Ion, eu chiar te rog sa ii ceri lui Alin o fotocopie si sa o publici, sa vedem cu totii cum scrie pe diploma de absolvire facultatea de istorie, directia stiinte politice. Chiar te rog!

  27. Gigel

    07.11.2015 la 15:23

    Daca ai studiat Materia stiinte politice asta nu iti da dreptul sa te proclami absolvent de stiinte politice. E ca si cum ai face facultatea de drept si daca ai facut materia management vii si imi spui ca ai absolvit stiinte juridice-management. cam asa ceva… Daca numai din foaia matricola reiese ca a facut stiinte politice atunci las-o balta. La multe facutati se face materia asta dar nu se dau absolventi de stiinte politice. Minciuna a fost spusa. Acum o dregeti. Sau poate a fost o eroare… Bine ca a absolvit totusi o sectie acreditata, putea sa nu fie.

  28. Ion

    07.11.2015 la 15:36

    Vedeți ca iar va faceți de minune!!! E vai de voi, fraților. La facultate nu se eliberează diplome de absolvire și ar trebui măcar atât sa știți, dacă ați fost măcar puțin pe acolo. SE NUMESC DIPLOME DE LICENȚĂ ȘI SE ELIBEREAZĂ pentru DOMENIUL ÎN CARE ÎȚI SUSTII LICENȚA (ÎN CAZUL DE FATA A FOST ISTORIE). V-AM SPUS CA EXISTA FOAIA MATRICOLA ȘI ADEVERINȚĂ AFERENTA ACESTEIA, CARE SPUNE CLAR CA S-A URMAT DIRECȚIA DE STUDIU ȘTIINȚE POLITICE. NEGRU PE ALB!!!!! SUNT LA PRIMARIE, LA DOSARUL PROFESIONAL AL LUI ALIN FLOREA, DEPUS ÎNCĂ DIN ANUL 2005. CE VREȚI MAI MULT, SA IASĂ ALIN ÎN CENTRU SA ÎȘI FACĂ POZE CU DIPLOMELE LUI??? CU ASTA EU CHIAR AM TERMINAT ORICE DISCUȚIE, PENTRU CA DEJA TOATĂ LUMEA A PRICEPUT CEEA CE ERA DE PRICEPUT. Daca facem aici teoria chibritului, atunci imi pare sincer rau. VA RESPECT PE TOTI, indiferent de opinie și va înțeleg înverșunarea, pana la un punct… Stiu ca politica este cel mai murdar lucru care exista dar încercați totuși sa aveți un minim de decenta pentru ca altfel nu putem avea pretenția, noi tinerii, ca putem schimba ceva în România. Toate cele bune!

  29. Gigel

    07.11.2015 la 15:49

    Da, sa incheiem subiectul… Diploma de licenta (de absolvire in contextul articolului de mai sus unde scrie A ABSOLVIT FACULTATEA DE ISTORIE-STIINTE POLITICE) contine numele universitatii, al facultatii si specializarea. Corect? Corect. Nici in numele facultatii, nici in specializare nu e trecut stiinte politice???Ghinion! Inseamna ca nu A ABSOLVIT FACULTATEA DE ISTORIE-STIINTE POLITICE! Corect? Corect. Asta e teoria chibritului. q.e.d… Omul care citeste un articol ia de buna ce scrie acolo, nu se gandeste la foaia matricola. Numai bine si sanatate nea Ioane!

  30. Ioo Pavel

    07.11.2015 la 16:03

    Nu mai Gigel va e frica ca pierdeti din nou … flamanzilor ce sunteti!!!! Asumati ceea ce spui prin identitatea adevarata, nu va mai ascundeti dupa deget LASILOR!!!!!!!! SUNTETI ATAT DE LASI !!! Da vai… pardon, am gresit, de fapt voua va e rusine cu identitatea voastra va e rusine cu persoana voastra!!!!

  31. Ion

    07.11.2015 la 16:30

    Toți cei peste 20 de studenți care am compus grupa respectiva, adică Istorie – Politologie, cum era numita specializarea în toate înscrisurile oficiale ale Universității am cercetat ȘTIINȚELE POLITICE, timp de 2 ani. Asa eram trecuti si in orar si peste tot: grupa de politologie.Ne-am făcut specializarea în acest domeniu, domnule, ce nu înțelegi? Nu am făcut un curs ci mai mult de 10 în domeniu. Dar tu nu înțelegi nici diferența între un curs și un domeniu sau directie de studiu. Cu ce suntem de vina noi ca universitatea nu ne-a dat posibilitatea sa ne licentiem in stiinte politice? Ce e greșit ca un om scoate în evidenta faptul ca a urmat o facultate cu un anumit profil? Examenele acelea sunt promovate toate și ne mândrim cu faptul ca am avut onoarea sa parcurgem cursurile unor profesori deosebiți și chiar dacă nu suntem exegeti în domeniu, ne mândrim cu acele cunoștințe pe care le-am acumulat. DA, susținem cu tarie ca AM URMAT SPECIALIZAREA ISTORIE-ȘTIINȚE POLITICE și nu ne este rusine cu asta, sa fie clar!!! NU A ZIS NIMENI CA E LICENȚIAT ÎN ȘTIINȚE POLITICE, ASA CA NU AVEȚI NICIUN DREPT SA NE JUDECAȚI SAU SA NE ACUZAȚI CA MINȚIM CU CEVA!

  32. Anonymus

    07.11.2015 la 16:30

    Bravo penelistilor! Dati dovada de maturitate politica.Stiti cine se bucura cand doua grupari din acelasi partid isi rup oasele? Adversarii politici. Oricum, un lucru e clar. Daca va fi Florea candidat PNL , votantii Oanei Badea nu merg cu el si invers. Si se face partie pentru Liviu Rusu si eventual pentru un candidat maghiar. Avand si numai un tur de scrutin ne trezim cu un primar…surptiza! Nu uitati cate voturi a avut in 2012 Oana Badea, vreo 3500. Trec ele la Florea? Ma indoiesc. Dar voi luptati-va in continuare. Castiga cel mai …votat.

  33. Gigel

    07.11.2015 la 16:43

    Hai ca m-am plictisit deja de discutia asta. S-a inteles din start esenta, n-are rost sa ne tot contrazicem. Iti doresc sa fii mandru in continuare de directia stiinte politice studiata. Era frumos daca se scria corect facultatea absolvita, specializarea si apoi putea sa scrie ca, in mod deosebit a studiat stiinte politice pe parcursul a 2 ani si are cunostinte in acest domeniu. Asa era corect. O seara buna si succes la alegeri!

  34. Ion

    07.11.2015 la 17:06

    Da, asa e, s-a înțeles chiar foarte bine, ca dacă era după voi, acum Alin ar fi fost tot ultimul din clasa… da, sper ca pe viitor în comunicatele de presa, cei care le emit sa scrie la toată lumea Universitatea absolvita, facultatea, domeniul, profilul, direcția de studiu și eventual și numele fiecarei materii, pentru a nu mai apărea confuzii. Aveți mare dreptate aici și ma bucur ca în sfârșit am căzut de acord asupra acestui lucru. Nu de alta, dar faptul ca Alin Florea a fost un elev și un student foarte bun nu contează. .. important e să-l compromitem… bravo fraților!

  35. Gigel

    07.11.2015 la 17:14

    Lasa Ioane ca nu se uita lumea la unul ca mine, care compromite un tanar onest. Daca vrei sa vorbim asa in zeflemea, putem vorbi pana luna viitoare. Singura pretentie ca cititor a fost sa scrie corect facultatea absolvita, in rest ce abilitati si competente are candidatul le vom descoperi noi in campania electorala.

  36. Ion

    07.11.2015 la 17:28

    Sunt perfect de acord cu tine. Trebuia scris ca Alin a studiat profilul ISTORIE-ȘTIINȚE POLITICE și s-a licențiat în istorie în anul 2004. E corect! Vezi ca spunem același lucru? Atunci ce rost a avut toată discuția? Sincer, mi-a părut bine ca am avut, în definitiv, o discuție constructiva, sper eu. În rest, politica e politica și sa își asume fiecare riscurile. Eu voi interveni doar când voi mai vedea atacuri la persoana și alte lucruri urate, indiferent de cel căruia i se adresează. Cu respect

  37. Gigel

    07.11.2015 la 17:36

    Orice discutie e utila. Pentru oamenii inteligenti. Vreau doar corectitudine pentru ca sunt satul de minciuni si manipulari. Iar cine intra intr-o competitie electorala sa stie ca va fi tocat si dezbracat si analizat pana la laptele supt de la mamica lui. Aviz celor care promoveaza candidatii…in mod mincinos.

  38. Basescu

    07.11.2015 la 19:13

    Dragilor va rog, totul pana la Oana! Pe ea doar eu am voie sa o dezbrac! Cu laptele inca ma mai descurc, intrebati-o pe Elena! Eeeeee, ia uite d-le la ei, deveniti obraznici! Succesuri, am zis!

  39. un cetatean

    08.11.2015 la 9:14

    am citit toate comentariile si se pierde un lucru esential…un om cu media 10 in liceu , media 10 la orice universitate absolvita sau cu orice diploma absolvita in orice domeniu nu este o conditie sa fie un bun primar….un bun primar trebuie sa aiba o viziune de manager…o localitate este ca o societate, in care primarul este administratorul….inca o data trebuie sa aiba o viziune de manager ( om gospodar). sper ca vom avea unul

  40. Gigel

    08.11.2015 la 13:12

    Bine punctat, ‘un cetatean”. De fapt idea era sa se prezinte corect si fara minciuni un candidat, nu ce medie a avut in liceu sau facultate. Era clar ca nu vine un partid sa puna un candidat repetent, care nu si-a luat bac-ul ori licenta. Am inteles si demersul lui Lucian, care incerca sa spuna ca domnul Florea nu e tocmai un bun candidat pentru [primar, din punctual lui de vedere. Unii sunt mai duri in exprimari, dar asta nu inseamna ca nu au dreptate. Pana la urma un candidat trebuie sa fi facut ceva prin propriile puteri pana la momentul cand se decide ca ar vrea sa fie primar. Nu e de ajuns o diploma sau un doctorat.

  41. un cetatean

    08.11.2015 la 13:29

    Din pacate in toata clasa politica oamenii capabili si „de meserie” care au realizat ceva in decursul vietii lor nu intra in aceasta „troaca” numita politica. este normal ca un partid politic sa dea un primar intr-o localitate deoarece numai in acest fel poti sa ai sustinere intr-un consiliu local ( eu ununl nu cred in primari sau consilieri independenti…ei sunt nuli ca si putere decizionala)…..problema ca aceste partide sa ofere ca si primar un om capabil se menegerieze o lacalitate si sa ii acorde sprijinul necesar sa implementeze ideiile personale…aici este cheia

  42. Gigel

    08.11.2015 la 14:00

    Mai sunt si in partide gospodari, oameni care nu au stat numai la pomana in institutiile publice, nu trebuie sa generalizam. Sa spunem ca toti care fac parte dintr-un partid sunt corupti e o gresala, ca si cum ar spune strainii ca toti romanii sunt cersetori, hoti, criminali… Important e sa promoveze partidele oameni curati si buni gospodari. Deocamdata oferta e slabuta.

    • tinel

      10.11.2015 la 9:21

      foarte adevarat ce spuneti; insa, cand gospodarii din partid sustin la putere/conducere/candidatura panarame ca cele care ani de zile au distrus orasul,sunt complici la tot ce s-a intamplat-iar acum sa sustina un elev sarguincios al alora de-au distrus si care nu au construit) , tot complicitate ii zice

  43. un cetatean

    08.11.2015 la 14:21

    oamenii gospodari din partide care sunt foarte putini de altfel , nu au nici o putere de decizie ….ei sunt acolo ar face ceva bine dar nu sunt lasati ori sunt indepartati. din aceasta cauza romania a stagnat 25 de ani ….si-au facut plinul „politicenii smecheri”.
    trebuie sa se schimbe in primul rand poporul, sa aiba alta mentalitate, sa respecte legiile, sa iasa in strada cand se intampla ceva dubios, sa voteze
    responsabil nu pentru bani s.a
    sa speram ca va fi bine

Lasă un răspuns

Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Politică

Beniamin Todosiu, deputat PSD: „Solicit public demiterea conducerii politice a Spitalului Aiud, din cauza neregulilor descoperite de Curtea de Conturi”

Publicat

în

Spitalul Municipal Aiud nu funcționează bine din cauza unei conduceri incompetente, care a fost pusă politic și care este ținută în brațe de primarul liberal Oana Badea. Am sesizat acest lucru în mai multe rânduri, iar Curtea de Conturi îmi dă dreptate.

În urma unui audit, pe care l-a derulat în acest, Curtea de Conturi a descoperit o serie de nereguli privind achizițiile publice efectuate de unitatea sanitară, care se află în subordinea administrației locale din Aiud.

Astfel, în urma misiunii de audit, care a vizat doar achizițiile publice, inspectorii Curții de Conturi au găsit șapte abateri de la legalitate și regularitate. Conducerea spitalului nu a respectat pragurile valorice prevăzute de Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, până la care avea dreptul de a achiziționa direct produse sau servicii, și a divizat achizițiile publice în valori mai mici, cu scopul încadrării în pragurile valorice pentru achiziții directe și a se evita aplicarea unor proceduri concurențiale de atribuire.

De asemenea, Curtea de Conturi a constat că spitalul din Aiud nu respectă în totalitate prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, referitoare la derularea etapei de planificare/pregătire a procesului de achiziție publică și nu supune spre avizarea Consiliului de Administrație al Spitalului Municipal Aiud achizițiile directe efectuate, a căror valoare individuală depășește suma de 50.000 lei.

De asemenea, alte probleme constatate sunt: „nerespectarea în totalitate a prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, referitoare la derularea etapei de planificare/pregătire a procesului de achiziție publică” și faptul că „evidența contabilă la Spitalului Municipal Aiud nu a fost condusă cu respectarea în totalitate a prevederilor legale care reglementează acest domeniu”.

Cea mai gravă problemă, care indică serioase suspiciuni de corupție, este „nerespectarea și neasigurarea tratamentului egal al tuturor operatorilor economici care pot oferta bunurile ce se solicită a fi achiziționate”. Practic, pe lângă faptul că au fost realizate cu încălcarea unor prevederi legale, este posibil ca anumite achiziții să fi fost făcute cu dedicație, astfel încât să favorizeze anumite firme prietene.

Pentru abaterile constatate în urma misiunii de audit, Camera de Conturi Alba a întocmit un proces verbal de constatare și sancționarea a contravențiilor, fiind aplicate amenzi în valoare totală de 60.000 lei.
În urma acestor concluzii clare ale auditului Curții de Conturi, constatăm că sesizările primite de la numeroși cetățeni din Aiud sunt confirmate și de cea mai importantă instituție de control. Astfel, activitatea Spitalului Municipal Aiud este grav afectată de incompetența conducerii pusă politic de primarul Oana Badea și de Partidul Național Liberal.

În calitate de membru al Comisiei de Sănătate din Camera Deputaților, solicit public DEMITEREA conducerii unității medicale și declanșarea procedurilor legale pentru recuperarea prejudiciului și pedepsirea vinovaților. Să nu uităm că în spitalul din Aiud au murit oameni, iar aiudenii încă așteaptă răspunsuri și măsuri clare din partea celor care ar trebui să le reprezinte interesele: primarul Oana Badea și echipa administrației locale.

 

Beniamin Todosiu,
deputat PSD


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Politică

Tünde-Renata Giurgiu, candidatul USR pentru Primăria Comunei Mirăslău

Publicat

în

USR Mirăslău are plăcerea de a anunța candidatura, pentru funcția de primar al comunei Mirăslău, a președintei filialei USR, Tünde-Renata Giurgiu. Aleasă cu o majoritate covârșitoare de voturi, în cadrul Adunării Generale a filialei, Renata este candidatul ideal, având o viziune clară și inovatoare pentru dezvoltarea comunității.

Educată în spiritul valorilor locale, Renata este absolventă a Universității „1 Decembrie 1918″ din Alba Iulia. Este licențiată în Contabilitate și Informatică de Gestiune și are un masterat în Contabilitatea și Auditul în Instituții Publice. De asemenea, a obținut o licență în Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor, în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, completându-și profilul profesional cu cursuri de calificare ca Expert în Accesarea Fondurilor Structurale și de Coeziune Europene și de Mediator Școlar.

Cu o vastă experiență profesională ce cuprinde roluri de economist, profesor și expert în vânzări, Renata propune o administrare a Primăriei Mirăslău axată pe transparență, eficiență și dezvoltare sustenabilă. Viziunea sa include îmbunătățirea infrastructurii educaționale, accesul facil la fonduri europene și crearea unui mediu propice pentru tineret și inițiativele comunitare.

Tünde-Renata Giurgiu, alături de USR Mirăslău susțin buna dezvoltare a comunei Mirăslău și schimbările făcute în mod asumat.

Împreună pentru Mirăslău.
Uniți Sigur Reușim!


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Politică

Lucian Alba, consilier local exclus de USR se alătură liberalilor

Publicat

în

La Aiud, consilierul local, Lucian Alba, se alătură echipei liberale. Consecvent opțiunii de dreapta și susținător al proiectelor care unesc comunitatea își propune să ia parte la dezvoltarea comunității.

“Am fost crescut și educat în spiritul muncii și al respectului față de comunitate. Am absolvit Liceul Tehnologic „Alexandru Borza” din Ciumbrud, iar de atunci, pas cu pas, am pus bazele unei firme de transport și mi-am construit o carieră pe cont propriu.

Apoi, visul de a aduce o schimbare pozitivă în comunitate s-a transformat într-o misiune de viață, care m-a motivat să pășesc în arena politică. Decizia de a mă alătura echipei liberale este rezultatul unei reflecții profunde asupra direcției în care doresc să îmi duc angajamentul civic. Astfel, încep o nouă etapă a carierei mele politice, cu convingerea că, împreună cu PNL, voi putea să fiu cu adevărat alături de toți aiudenii”.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Articole Similare

aiudinfo, stiri aiud, informatii aiud