Rămâi conectat

Politică

Vechii liberali și-au desemnat candidatul care va intra în cursa internă pentru Primăria Aiud

Publicat

în

florea-si-badeaÎn data de 3 noiembrie 2015, Biroul Permanent Local al vechiului PNL – filiala Aiud l-a desemnat pe Alin Florea drept candidat în competiţia internă a partidului pentru funcţia de primar al municipiului.

Alin Florea are 34 de ani şi este directorul Bibliotecii Municipale „Liviu Rebreanu” Aiud, după ce, în perioada 2005 – 2014 a îndeplinit succesiv funcţiile de consilier pe probleme de comunicare, respectiv de şef al biroului Comunicare şi Relaţii Publice, din cadrul Primăriei municipiului Aiud.

Candidatul a absolvit Facultatea de Istorie – Ştiinţe Politice în anul 2004, masteratul în anul 2006, iar din anul 2013 deţine titlul ştiinţific de doctor în istorie.

După toate probabilităţile, Alin Florea se va bate în competiţia internă din cadrul PNL cu Oana Badea, reprezentantul vechiului PD-L.

Co preşedinte PNL – filiala Aiud Mihai Horaţiu Josan


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
48 Comentarii

48 Comments

  1. Lucian

    05.11.2015 la 20:07

    Ha! Ha! Ha! Un absolvent de istorie la comunicare! Ultimul din clasa vrea sa ajunga primar! Ce a descoperit doctoral Alin in domeniul istoriei de a ajuns cu titlu stiintific? Un dottore ca Ponta, Oprea si ceilalti doctori copy-paste. Cu cunostinte in istorie nu ai ce cauta la carma unui oras puisor, du-te de te culca…

    • calin

      07.11.2015 la 18:07

      Cu parere de rau, trebuie sa recunoastem ca sunt alegeri neinspirate din partea PNL, nici unul nu e competent si capabil sa conduca Aiudul, domnul Florea o marioneta scoasa la inaintare iar doamna Badea o mahalagioaica, care nu a facut nimic pentru Aiud si nici nu va face, poate doar sa promoveze si sa angajeze incompetenti mai departe.

  2. Soso

    05.11.2015 la 20:10

    Unde a terminat asta Istorie-Stiinte politice?? la 1 Decembrie in Alba nu exista asa ceva! Poate istorie-filologie. Iar mintiti boboru`…

  3. Ion

    05.11.2015 la 20:42

    Doamne ferește! Oameni buni, voi chiar nu aveți frica de Dumnezeu? Cum puteți vorbi asa despre un om fără să-l cunoașteți? Va rog sa demonstrați ceea ce spuneți. Exista cataloage si foi matricole care spun ca nu a fost deloc ultimul din clasa sau grupa. Mai degrabă, printre primii! Și un ordin de ministru care ii confirma titlul de doctor, în urma evaluării comisiei centrale. Asa ca, despre ce vorbim? Și în legătură cu specializarea, va rog insistent sa verificați dacă a existat sau nu promoția respectiva în anul 2004 la USB. Sincer, mi-ar fi rușine în locul vostru…

  4. Ion

    05.11.2015 la 20:44

    U A B, 1 DECEMBRIE 1918, Pardon

  5. Lucian

    05.11.2015 la 20:57

    Hai nea Ioane, lasa-ma cu ordinul de ministru!Si la Ponta a semnat tot un ministru si ce-i cu asta? Cat despre vorbit in necunostinta de cauza, intrebati colegii de liceu daca era premiantul clasei…

  6. piparus

    05.11.2015 la 21:07

    Vreau sa-ti Alin elanul d-le Ion : si Ponta a prezentat diplome , certificate, foi matricole, etc dar si o ordonanta de urgenta prin care sa poata renunta la titlul de „dottore”. Asa ca las-o mai moale, ca moale-i si Alin. Spui ca nu a fost printre codasii clasei? acest lucru nu trebuie demonstrat, se vede acum, la maturitate. Succes in campania interna a organizatiei de pionieri PNL.

  7. Gogu

    05.11.2015 la 21:10

    nici nu-I atat de important daca a fost primul sau ultimul, daca e doctor pe bune sau nu, important e ca l-a crescut Josan 11 ani si asta e cartea lui de vizita. unii elevi chiar isi depasesc profesorii si asta ar trebui sa inspaimante

  8. Ion

    05.11.2015 la 21:17

    Sunteti chiar penibili, scuzati-mă ca spun asta. Dovediti sau nu? V-am spus ca exista dovezi. Ce tot vorbim? Oamenii au înțeles oricum despre ce e vorba aici asa ca lasati-o balta cu poveștile astea….

  9. Mihai

    05.11.2015 la 23:04

    Nu cunosc ce studii are baiatul acesta dar dupa cite stiu nu s-a remarcat prin nimic deosebit in administratie , iar comportamentul social al lui lasa de dorit, insa pe de alta parte contracandidatul Oana Badea provine din camarila regimului basist si nu stie altceva decit sa arunce cu noroi in toata lumea si uita sa ne spuna ca a facut parte dintr-un guvern corupt. Oare nu se uita la televizor sa vada multimea din strada, nu asculta ce se scandeaza ? nu se simte in culpa ?, nu a contribuit cu nimic la situatia in care ne aflam?

  10. Dorin

    05.11.2015 la 23:21

    domnule Mihai, acest baiat nu s-a remarcat prin nimic in administratie pentru ca dupa terminarea facultatii a fost angajat de josan in primarie si de atunci ii cara geanta, valiza sau ce I-o mai fi carand marelui sef. a fost valet si invatacel in tainele aburelii… cat despre oana badea, nu cred ca I se poate pune in carca guvernarea boc, chiar daca a fost secretar de stat la educatie. din contra, a incercat sa contribuie la o lege a educatiei. nu are schelete in dulap, nu s-a auzit sa fi fost implicate in aranjamente,acte de coruptie etc. strada stie ce vrea, iar daca la alegeri va fi o oferta mai buna decat ceea ce se vehiculeaza, cu siguranta strada va sti sa aleaga. aiudul merita un primar mai bun decat cei pe care I-a avut.

  11. Mihai

    06.11.2015 la 0:49

    Dar in numiri politice de directori la scolile si liceele din Aiud a contribuit s-au nu Oana Badea ? Cum se face ca numai membrii de partid ajung directori si sefi de institutii ? aici ma refer la colegii de partid din care si doamna face parte cit si la celelalte partide, eu cred ca suntem luati de prosti ca alegatori, cred ca o persoana care nu a facut nimic in acest sens nu poate reprezenta Aiudul. Consider ca celalalt candidat a fost „uns „director tot politic.

  12. Lucian

    06.11.2015 la 15:28

    Ati inceput cu o minciuna, spunand ca e absolvent al facultatii de
    , facultate care nici nu exista la Universitatea 1 Decembrie din Alba Iulia. Apoi sariti unii sa spuneti ca era premiantul clasei desi de la fostii colegi de liceu se stie clar ca era un elev mediocru,care nu a stiut matematica ori romana ori fizica si s-a dus la istorie! Bravo lui, dar daca e doctor in istorie sa mearga la catedra. in cercetare, la muzeu si sa ne lase pe noi in pace. Nu a realizat nimic pana la 34 de ani, doar a supt de la primarie pentru ca a fost membru PNL. A fost mereu pe posture pentru care nu a fost pregatit si acum vrea sa conduca un municipiu!Nu va ajunge niciodata primar, asta e clar, dar atat de multa obraznicie si tupeu sa vrei sa iei destinele a 20 de mii de locuitori in mana cand tu esti pasionat doar de istorie si ai fost doar un functionaras angajat pentru ca ai fost membru de partid
    e deja de neacceptat!

  13. Maria

    06.11.2015 la 17:50

    De neacceptat e campania murdara si incompetenta de care dati dovada dumneavoastra d-le, Lucian… In primul rand Alin este un tanar cu caracter si tot odata este un tanar care nu a fost tarat prin mocirla politicii, nu a avut functii de conducere in partid din cate stiu eu, imi pare rau de dumneavoastra daca nu stiti altfel de campanie decat aceea de atac la persoana care este considerata de o lasitate crasa… ghinion pt unii ca dumneavoastra pt ca acest tanar chiar va face diferenta in Aiud, este o schimbare majora de mentalitate pentru Aiud. Felicitari Alin! Lupta cu coruptia si cu siguranta vei schimba Aiudul

    • spiderman

      07.11.2015 la 22:19

      fiind geanta diplomat a primarului- cum zicea careva mai sus- e de ajuns ca sa fie contraindicat pentru a conduce orasul- poate fi doctor in orice si de oriunde- cind te tavalesti in troaca, nu mai mirosi frumos indiferent de parfumul folosit

  14. Basescu

    06.11.2015 la 22:03

    Dragi pedelei, nu fiti tristi, daca PNL-ul nu va vrea, partidul vostru de suflet și al meu, va asteapta! Daca cineva din cadrul PMP-ului de Aiud o sa va puna piedici in momentul demisiei voastre din PNL si nu puteti sa îi convingeti ca Oana este solutia pentru viitorul orasului vostru sa ma sunati! Ma urc pe primul vapor (din flota aceea, stiti voi care) si vin la Aiud. Promit sa imi rad ambele fese! Va pup dragii mei, fiti tari! :-*

  15. Maria

    07.11.2015 la 8:25

    Domnule Lucian daca dumneata crezi ca un elev care a absolvit bacalaureatul cu 9,64 este mediocru sau printre ultimii din clasa… pfuui ma indoiesc de capacitatile mintale ale matale… sau o fi Alin un elev mediocru pt ca a luat licenta cu 10? Nu nu se poate… poate a fost un elev mediocru pt ca a avut media anilor de facultate 9,26!!!

  16. Aiudeanul

    07.11.2015 la 9:40

    Problema este alta. Daca va castiga alegerile cine va conduce orasul? El, sau Josan care nu va fi deputat niciodata. Nu credeti ca se preteaza a fi perfect pentru functia de om de paie a lui josan si a lui Popa Romul?
    In primaria Aiud trebuie facuta curațenie. De ani buni, acolo Josan a practicat metoda cine nu-i mambru de partid, prieten cu mine sau ceva ruda nu are ce cauta aici.
    La sondajul facut de PNL în Aiud, asta nominalizatul, a avut sub 5%. Crede cineva ca va castiga alegerile?

  17. Ion

    07.11.2015 la 10:23

    Treaba asta cu sondajele e o minciuna mai mare decât cea referitoare la mediocritatea lui Alin. Demonstrați ca în Aiud s-a făcut vreun sondaj și faceți publice rezultatele acestuia, nu aruncați doar fumigene. De ce nu mai ziceți nimic, acum ca un coleg de-al lui Alin a făcut publice notele lui? PT CA ACESTEA EXISTA ȘI SUNT REALE ȘI SE POT VERIFICA!!! Minciuna nu are picioare lungi, sa știți.

  18. Tetea

    07.11.2015 la 10:58

    Ioane nu cumva tu si colegul lui Alin sunteti chiar Alin?
    Cum poate stii un coleg exact notele lui din liceu,facultate cand acces la ele are doar familia si el ?…sau poate el isi tine diplomele in curte intre castraveti!…am mai fost si altii pe la scoli si nu ne aducem aminte de notele colegilor nostrii !…nimeni nu isi aduce aminte de notele colegilor lui decat daca au fost 10 pe linie,prea in detaliu stii tu notele Maria Alin 🙂 ,te faci de ras in comtinuare omule + ca observ ca ti-ai pus si postacii la treaba (vezi cazul Dobra Radu)….in rest sa fii sanatos si numai bine!

    • piparus

      10.11.2015 la 21:33

      Rezultatele sondajului: Oana Badea – 47%, Aurel Fleser – 18%, Stefan Rodean – 5%. Alin Florea nu a intrat in sondaj pentru ca nu si-a exprimat, in scris, dorinta de a candida. Toata tarasenia asta e o diversiune de-a lui Josan care incearca sa-si salveze iesirea rusinoasa de pe scena politica si-l mai angreneaza si pe bietul Alin in noroiul asta.

  19. Ion

    07.11.2015 la 11:30

    Nu domnule! Noi suntem doar acei tineri scârbiți de minciunile voastre și vrem sa demonstram adevărul, atunci când aruncați cu noroi într-un om care nu merita asta. De fapt, aruncați cu noroi într-o generație noua de care va este frica. Sunt oameni care nu sunt corupți, au educatie și au demonstreaza ca pot face multe în tara asta, spre deosebire de voi, cei care nu știți decât sa jucați murdar și nici nu meritați măcar sa va însușiti numele de „aiudean”. E gata cu generația voastră și simțiți acest lucru. De aceea încercați sa ii legați pe tineri de trecut, pentru ca oamenii sa creadă ca sunt ca voi și nu pot face mai mult. Greșiți domnilor!!! Și în legătură cu oameni ca Radu Dobra, aceștia nu au nevoie sa se ascundă în spatele unor pseudonime. Ei reprezinta ceva în Aiud și au curajul sa o spună cu voce tare. Mai mult, chiar fac ceva pentru orașul asta și sunt cei care vor demonstra ca viitorul aparține generațiilor tinere, nu impostorilor. Respect Radu Dobra!

  20. Lucian

    07.11.2015 la 12:16

    Pentru dom’ Basescu, sa stiti ca la pupat in cur sunt doctori cei din primarie, asa ca nu ma bag. Iar maniera asta securista de a spune ca esti basist daca ai alta parere e periculoasa, mai ales daca e promovata de o generatie tanara.
    Maria, daca tot ai acces la notele lui Alin Florea, la foile lui matricole din liceu, ar fi bine sa le publici, ca sa ne linistim.
    Pana la instalarea camerelor video se copia pe rupte la BAC asa ca nu e relevant. Iar la 1 Decembrie in Alba nu s-au dus tocmai geniile si nu e un centru universitar de excelenta, dar daca tu spui ca e un baiat stralucitor, te credem pe cuvant, ca doar voi nu mintiti. A abolvit o facultate care nu exista, adica cea de istorie-stiinte politice, nu cea de istorie-filologie, nu? dar e bine sa pui in cv si ceva cunostinte care au legatura cu candidatura…
    Ioane, nu sunt fan oana badea, iar demonstratia ca s-a facut deja un sondaj sa o faca cei de la Alba, Hava, Dumitrel…
    CRED CA E SUFICIENT FAPTUL CA ALIN E EMANATIA SI CREATIA LUI JOSAN, UN MEMBRU DE PARTID CRESCUT IN MOCIRLA DE PARTID.

  21. Alin

    07.11.2015 la 12:44

    Domnule Lucian, vreau sa va spun, cu tot respectul ca sunteți indus în eroare. Pe diploma de Bacalaureat scrie foarte clar: media generala a anilor de studii: 9,64. Deci e chiar mai bine decât ati crezut, pentru ca reflecta rezultatele din cei 4 ani. La Bacalaureat, e 9,56. Probabil colegul respectiv a confundat cele doua note dar asta se dovedeste a fi chiar impotriva supozitiilor dumneavoastra, ca s-ar fi copiat la bac. Adica s-a tot copiat 4 ani la rand??? Diploma exista la dosarul angajatorului adică Primăria Aiud și poate fi solicitata oricând. E publica, la fel cum e și persoana Alin Florea, care nu are nimic de ascuns. Chiar va rugam sa faceți acest lucru. La UAB, ultima promoție de istorie, care a urmat direcția de studiu Științe Politice a fost în 2004 și puteți verifica și acest lucru. Oameni buni!!! Ce dovezi mai doriți??? Va respect ambiția domnule Lucian dar credeți-ne când va spunem ca cineva va manipulează într-o direcție greșită. Sunt sigur ca sunteți și dvs tânăr și e păcat… adevăratele sondaje se vor vedea când se va stabili candidatul final al PNL asa ca, de ce ne grăbim sa tragem concluzii. Fie ca cel mai bun sa câștige! Cu mocirla sa o lăsați balta ca mocirla fac cei care va conduc pe voi. Care denaturează lucrurile, după bunul plac. Felicitări tuturor tinerilor care se deșteaptă în Aiud!

  22. Lucian

    07.11.2015 la 13:44

    Domnule Alin, Universitatea 1 Decembrie din Alba iulia nu a avut facultate de istorie-stiinte politice nici in 2004, asa cum nu are nici acum iar in articolul postat exact asta scrie FACULTATEA DE ISTORIE-STIINTE POLITICE. Directia de studiu cum spuneti dvs nu putea sa fie stiinte politice pentru ca nu a existat! Nu trebuie sa merg la primarie sa cer diploma nimanui, puteti sa o publicati dumneavoastra sa ne convingem ca nu mintiti. Iar pe mine nu ma conduce nimeni pentru ca nu am carnet de partid si nu am avut niciodata. Nu poti porni sa castigi increderea oamenilor cu o minciuna. Era vreo problema daca se spunea adevarul si anume ca domnul Florea e absolvent de Istorie-Filologie? Nu cred. Intrati pe siteul UAB si va veti convnge sau sunati la universitate.
    http://www.uab.ro/

  23. Ioo Pavel

    07.11.2015 la 14:06

    Bravo Alin… felicitari si bafta!!! Nu baga tu in seama toti carcotasii… atat stiu sa faca altceva nimic!!! Esti candidatul ideal si cel mai de temut pt ei astia sunt contracandidatii tai si postacii lor… in sinea lor sunt constienti ca nu o sa aiba nici o sansa in fata ta, pentru ca esti tanar si ambitios!!! Vei fi un bun lider si asta nu o spun eu asta o spun foarte multi tineri din Aiud, esti singurul care chiar poate schimba ceva in Aiud! De aici pleaca toate atacurile astea la persoana, din teama lor !

    • spiderman

      07.11.2015 la 22:27

      pai sigur ca e de temut, daca prin alegerea lui se aplica ce a invatat de la cei care l-au ”educat” in buna politichie aiudeana

  24. Gigel

    07.11.2015 la 14:29

    Daaa, bine Ioo Pavel~ Ne e frica sigur ca da! Ni frica pentru ca vine Florea Alin si face din Aiud un Las Vegas prosper si frumos si de fapt noi vrem sa traim in continuare in mizerie si someri. Ai dreptate! Cat despre Facultatea de Istorie-Stiinte Politice din UAB mai bine consultati pagina lor de internet sau sunati sa intrebati. Veti afla ca nu a existat asa ceva. Dar si minciuna-i vorba.

  25. Ion

    07.11.2015 la 15:10

    Eu chiar va rog pe toți sa sunați. Și sa întrebați ceea ce a spus Alin, nu altcineva: dacă a existat sau nu SPECIALIZAREA ISTORIE, DIRECȚIA DE STUDIU ȘTIINȚE POLITICE, promoția 2004? Nu rastalmaciti cuvintele oameni buni!!! Asta a spus Alin. E normal ca Facultatea care funcționa în cadrul Universității se numea ISTORIE ȘI FILOLOGIE dar sub egida acesteia mai existau peste 10 specializări, pe lângă cea la care se făcea referire. Ce e asa de greu sau ce nu a spus bine Alin în comentariul sau? A susținut el cumva ca e licențiat în științe politice și e mare exeget în domeniu? ?? Nu, chiar deloc!!!! E licențiat în istorie pt ca nu te poți licenția în doua specializări deodată, în aceeași sesiune, iar la UAB era atunci si problema cu acreditarea științelor politice. De aceea nici nu a mai existat SPECIALIZAREA în anii următori, pt ca nu a mai primit acreditarea. Asta e situația și toată lumea știe lucrul asta. Nu ne este rusine, la fel cum ni ne e rusine cu istoria la UAB. Care e totuși problema? A mințit Alin Florea când a spus ceva? Va rog sa recunoașteți dacă sunteți oameni! Exista toate actele studiilor la Primarie, REPET!!! INCLUSIV FOAIA MATRICOLA CARE DEMONSTREAZĂ CA ÎN ANII 3 ȘI 4 DE FACULTATE A FĂCUT SPECIALIZAREA ASTA ADICĂ A URMAT TOATE CURSURILE DIN DOMENIUL ȘTIINȚELOR POLITICE, CU PROFESORI CONSACRAȚI, INCLUSIV DE LA CLUJ NAPOCA ȘI SIBIU. Eu chiar sunt un coleg de-al lui de la UAB, promoția la care am făcut referire și nu pot sa va spun decât atat: sa va fie rușine pentru tot ceea ce faceți la adresa acestui om! Dumnezeu este sus și ne vede pe toți!

  26. Gigel

    07.11.2015 la 15:16

    Ion, eu chiar te rog sa ii ceri lui Alin o fotocopie si sa o publici, sa vedem cu totii cum scrie pe diploma de absolvire facultatea de istorie, directia stiinte politice. Chiar te rog!

  27. Gigel

    07.11.2015 la 15:23

    Daca ai studiat Materia stiinte politice asta nu iti da dreptul sa te proclami absolvent de stiinte politice. E ca si cum ai face facultatea de drept si daca ai facut materia management vii si imi spui ca ai absolvit stiinte juridice-management. cam asa ceva… Daca numai din foaia matricola reiese ca a facut stiinte politice atunci las-o balta. La multe facutati se face materia asta dar nu se dau absolventi de stiinte politice. Minciuna a fost spusa. Acum o dregeti. Sau poate a fost o eroare… Bine ca a absolvit totusi o sectie acreditata, putea sa nu fie.

  28. Ion

    07.11.2015 la 15:36

    Vedeți ca iar va faceți de minune!!! E vai de voi, fraților. La facultate nu se eliberează diplome de absolvire și ar trebui măcar atât sa știți, dacă ați fost măcar puțin pe acolo. SE NUMESC DIPLOME DE LICENȚĂ ȘI SE ELIBEREAZĂ pentru DOMENIUL ÎN CARE ÎȚI SUSTII LICENȚA (ÎN CAZUL DE FATA A FOST ISTORIE). V-AM SPUS CA EXISTA FOAIA MATRICOLA ȘI ADEVERINȚĂ AFERENTA ACESTEIA, CARE SPUNE CLAR CA S-A URMAT DIRECȚIA DE STUDIU ȘTIINȚE POLITICE. NEGRU PE ALB!!!!! SUNT LA PRIMARIE, LA DOSARUL PROFESIONAL AL LUI ALIN FLOREA, DEPUS ÎNCĂ DIN ANUL 2005. CE VREȚI MAI MULT, SA IASĂ ALIN ÎN CENTRU SA ÎȘI FACĂ POZE CU DIPLOMELE LUI??? CU ASTA EU CHIAR AM TERMINAT ORICE DISCUȚIE, PENTRU CA DEJA TOATĂ LUMEA A PRICEPUT CEEA CE ERA DE PRICEPUT. Daca facem aici teoria chibritului, atunci imi pare sincer rau. VA RESPECT PE TOTI, indiferent de opinie și va înțeleg înverșunarea, pana la un punct… Stiu ca politica este cel mai murdar lucru care exista dar încercați totuși sa aveți un minim de decenta pentru ca altfel nu putem avea pretenția, noi tinerii, ca putem schimba ceva în România. Toate cele bune!

  29. Gigel

    07.11.2015 la 15:49

    Da, sa incheiem subiectul… Diploma de licenta (de absolvire in contextul articolului de mai sus unde scrie A ABSOLVIT FACULTATEA DE ISTORIE-STIINTE POLITICE) contine numele universitatii, al facultatii si specializarea. Corect? Corect. Nici in numele facultatii, nici in specializare nu e trecut stiinte politice???Ghinion! Inseamna ca nu A ABSOLVIT FACULTATEA DE ISTORIE-STIINTE POLITICE! Corect? Corect. Asta e teoria chibritului. q.e.d… Omul care citeste un articol ia de buna ce scrie acolo, nu se gandeste la foaia matricola. Numai bine si sanatate nea Ioane!

  30. Ioo Pavel

    07.11.2015 la 16:03

    Nu mai Gigel va e frica ca pierdeti din nou … flamanzilor ce sunteti!!!! Asumati ceea ce spui prin identitatea adevarata, nu va mai ascundeti dupa deget LASILOR!!!!!!!! SUNTETI ATAT DE LASI !!! Da vai… pardon, am gresit, de fapt voua va e rusine cu identitatea voastra va e rusine cu persoana voastra!!!!

  31. Ion

    07.11.2015 la 16:30

    Toți cei peste 20 de studenți care am compus grupa respectiva, adică Istorie – Politologie, cum era numita specializarea în toate înscrisurile oficiale ale Universității am cercetat ȘTIINȚELE POLITICE, timp de 2 ani. Asa eram trecuti si in orar si peste tot: grupa de politologie.Ne-am făcut specializarea în acest domeniu, domnule, ce nu înțelegi? Nu am făcut un curs ci mai mult de 10 în domeniu. Dar tu nu înțelegi nici diferența între un curs și un domeniu sau directie de studiu. Cu ce suntem de vina noi ca universitatea nu ne-a dat posibilitatea sa ne licentiem in stiinte politice? Ce e greșit ca un om scoate în evidenta faptul ca a urmat o facultate cu un anumit profil? Examenele acelea sunt promovate toate și ne mândrim cu faptul ca am avut onoarea sa parcurgem cursurile unor profesori deosebiți și chiar dacă nu suntem exegeti în domeniu, ne mândrim cu acele cunoștințe pe care le-am acumulat. DA, susținem cu tarie ca AM URMAT SPECIALIZAREA ISTORIE-ȘTIINȚE POLITICE și nu ne este rusine cu asta, sa fie clar!!! NU A ZIS NIMENI CA E LICENȚIAT ÎN ȘTIINȚE POLITICE, ASA CA NU AVEȚI NICIUN DREPT SA NE JUDECAȚI SAU SA NE ACUZAȚI CA MINȚIM CU CEVA!

  32. Anonymus

    07.11.2015 la 16:30

    Bravo penelistilor! Dati dovada de maturitate politica.Stiti cine se bucura cand doua grupari din acelasi partid isi rup oasele? Adversarii politici. Oricum, un lucru e clar. Daca va fi Florea candidat PNL , votantii Oanei Badea nu merg cu el si invers. Si se face partie pentru Liviu Rusu si eventual pentru un candidat maghiar. Avand si numai un tur de scrutin ne trezim cu un primar…surptiza! Nu uitati cate voturi a avut in 2012 Oana Badea, vreo 3500. Trec ele la Florea? Ma indoiesc. Dar voi luptati-va in continuare. Castiga cel mai …votat.

  33. Gigel

    07.11.2015 la 16:43

    Hai ca m-am plictisit deja de discutia asta. S-a inteles din start esenta, n-are rost sa ne tot contrazicem. Iti doresc sa fii mandru in continuare de directia stiinte politice studiata. Era frumos daca se scria corect facultatea absolvita, specializarea si apoi putea sa scrie ca, in mod deosebit a studiat stiinte politice pe parcursul a 2 ani si are cunostinte in acest domeniu. Asa era corect. O seara buna si succes la alegeri!

  34. Ion

    07.11.2015 la 17:06

    Da, asa e, s-a înțeles chiar foarte bine, ca dacă era după voi, acum Alin ar fi fost tot ultimul din clasa… da, sper ca pe viitor în comunicatele de presa, cei care le emit sa scrie la toată lumea Universitatea absolvita, facultatea, domeniul, profilul, direcția de studiu și eventual și numele fiecarei materii, pentru a nu mai apărea confuzii. Aveți mare dreptate aici și ma bucur ca în sfârșit am căzut de acord asupra acestui lucru. Nu de alta, dar faptul ca Alin Florea a fost un elev și un student foarte bun nu contează. .. important e să-l compromitem… bravo fraților!

  35. Gigel

    07.11.2015 la 17:14

    Lasa Ioane ca nu se uita lumea la unul ca mine, care compromite un tanar onest. Daca vrei sa vorbim asa in zeflemea, putem vorbi pana luna viitoare. Singura pretentie ca cititor a fost sa scrie corect facultatea absolvita, in rest ce abilitati si competente are candidatul le vom descoperi noi in campania electorala.

  36. Ion

    07.11.2015 la 17:28

    Sunt perfect de acord cu tine. Trebuia scris ca Alin a studiat profilul ISTORIE-ȘTIINȚE POLITICE și s-a licențiat în istorie în anul 2004. E corect! Vezi ca spunem același lucru? Atunci ce rost a avut toată discuția? Sincer, mi-a părut bine ca am avut, în definitiv, o discuție constructiva, sper eu. În rest, politica e politica și sa își asume fiecare riscurile. Eu voi interveni doar când voi mai vedea atacuri la persoana și alte lucruri urate, indiferent de cel căruia i se adresează. Cu respect

  37. Gigel

    07.11.2015 la 17:36

    Orice discutie e utila. Pentru oamenii inteligenti. Vreau doar corectitudine pentru ca sunt satul de minciuni si manipulari. Iar cine intra intr-o competitie electorala sa stie ca va fi tocat si dezbracat si analizat pana la laptele supt de la mamica lui. Aviz celor care promoveaza candidatii…in mod mincinos.

  38. Basescu

    07.11.2015 la 19:13

    Dragilor va rog, totul pana la Oana! Pe ea doar eu am voie sa o dezbrac! Cu laptele inca ma mai descurc, intrebati-o pe Elena! Eeeeee, ia uite d-le la ei, deveniti obraznici! Succesuri, am zis!

  39. un cetatean

    08.11.2015 la 9:14

    am citit toate comentariile si se pierde un lucru esential…un om cu media 10 in liceu , media 10 la orice universitate absolvita sau cu orice diploma absolvita in orice domeniu nu este o conditie sa fie un bun primar….un bun primar trebuie sa aiba o viziune de manager…o localitate este ca o societate, in care primarul este administratorul….inca o data trebuie sa aiba o viziune de manager ( om gospodar). sper ca vom avea unul

  40. Gigel

    08.11.2015 la 13:12

    Bine punctat, ‘un cetatean”. De fapt idea era sa se prezinte corect si fara minciuni un candidat, nu ce medie a avut in liceu sau facultate. Era clar ca nu vine un partid sa puna un candidat repetent, care nu si-a luat bac-ul ori licenta. Am inteles si demersul lui Lucian, care incerca sa spuna ca domnul Florea nu e tocmai un bun candidat pentru [primar, din punctual lui de vedere. Unii sunt mai duri in exprimari, dar asta nu inseamna ca nu au dreptate. Pana la urma un candidat trebuie sa fi facut ceva prin propriile puteri pana la momentul cand se decide ca ar vrea sa fie primar. Nu e de ajuns o diploma sau un doctorat.

  41. un cetatean

    08.11.2015 la 13:29

    Din pacate in toata clasa politica oamenii capabili si „de meserie” care au realizat ceva in decursul vietii lor nu intra in aceasta „troaca” numita politica. este normal ca un partid politic sa dea un primar intr-o localitate deoarece numai in acest fel poti sa ai sustinere intr-un consiliu local ( eu ununl nu cred in primari sau consilieri independenti…ei sunt nuli ca si putere decizionala)…..problema ca aceste partide sa ofere ca si primar un om capabil se menegerieze o lacalitate si sa ii acorde sprijinul necesar sa implementeze ideiile personale…aici este cheia

  42. Gigel

    08.11.2015 la 14:00

    Mai sunt si in partide gospodari, oameni care nu au stat numai la pomana in institutiile publice, nu trebuie sa generalizam. Sa spunem ca toti care fac parte dintr-un partid sunt corupti e o gresala, ca si cum ar spune strainii ca toti romanii sunt cersetori, hoti, criminali… Important e sa promoveze partidele oameni curati si buni gospodari. Deocamdata oferta e slabuta.

    • tinel

      10.11.2015 la 9:21

      foarte adevarat ce spuneti; insa, cand gospodarii din partid sustin la putere/conducere/candidatura panarame ca cele care ani de zile au distrus orasul,sunt complici la tot ce s-a intamplat-iar acum sa sustina un elev sarguincios al alora de-au distrus si care nu au construit) , tot complicitate ii zice

  43. un cetatean

    08.11.2015 la 14:21

    oamenii gospodari din partide care sunt foarte putini de altfel , nu au nici o putere de decizie ….ei sunt acolo ar face ceva bine dar nu sunt lasati ori sunt indepartati. din aceasta cauza romania a stagnat 25 de ani ….si-au facut plinul „politicenii smecheri”.
    trebuie sa se schimbe in primul rand poporul, sa aiba alta mentalitate, sa respecte legiile, sa iasa in strada cand se intampla ceva dubios, sa voteze
    responsabil nu pentru bani s.a
    sa speram ca va fi bine

Lasă un răspuns

Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Politică

Dragoș Crișan, fostul președinte al USR Aiud, a trecut la PSD și va candida pentru Primărie

Publicat

în

Fostul președinte al USR Aiud, Dragoș Crișan, a anunțat că a trecut la PSD și va candida din partea acestei formațiuni politice pentru Primăria Aiud.

„În urmă cu 4 ani pășeam pentru prima dată în sediul unui partid politic. Un om fară experiență în relaționarea publică, în administrație și fară experiența în tot ce înseamnă lupta politică. Consider că am reușit împreună cu colegii să clădim în Aiud o echipă capabilă din punct de vedere administrativ.

4 ani cred că sunt o perioadă suficientă în care un om politic să-și evalueze cel mai bine locul și direcția în funcție de impactul pe care l-a avut activitatea sa în comunitate, răspunsul comunității, valorile în care crede și capacitatea de a atinge obiectivele cerute de comunitate. Parcurgerea primului mandat în cadrul partidului care mi-a acordat încrederea am considerat-o ca fiind o datorie de onoare.

Rămân recunoscator tuturor celor care au participat în acești ani la formarea mea și cred cu tarie că vom merge înainte împreună într-o echipă mult mai complexă și mai relevantă pentru comunitatea Aiudului. În sedința biroului local PSD din această săptămână, s-a hotărât susținerea mea pentru candidatura la postul de primar, lucru care mă onorează și totodată mă responsabilizează pe viitor.

Noua echipă, munca în echipă, respectul, răbdarea, înțelepciunea, reforma vor sta la baza construirii unui PROGRAM capabil cu adevarat să dezvolte Aiudul și să elimine sistemul actual creat de Oana Badea și PNL, întreținut de influență și care nu a făcut altceva în ultimi ani decât tranzacții de funcții, de putere și benefici, iar aiudenii s-au ales cu prea puține investiții pentru care au scos și vor scoate mai mulți bani din buzunar și pentru care vor fi datori multi ani de acum.

Mulțumesc!”, a transmis Dragoș Crișan.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Politică

Lucian ALBA, consilier local: „USR Aiud neglijează principiile partidului…”

Publicat

în

Constat cu profundă dezamăgire că în partidul din care fac parte, USR Aiud, nu mai există loc pentru vocea mea și nici pentru opiniile celor care pun comunitatea înainte de interesele personale.

De la începutul implicării mele în politică, am urmărit să reprezint cu integritate și transparență cetățenii orașului, punând mereu interesele lor pe primul plan în fața administrației locale. Aceasta a fost întotdeauna esența mandatului meu ca și consilier local.

Am aderat la acest partid cu convingerea că voi putea să îmi exprim principiile și valorile în folosul orașului și a locuitorilor săi. Astăzi, însă, aceste principii sunt îngrădite sau chiar ignorate.

USR Aiud ar fi trebuit să fie un exemplu de transparență, democrație internă și dedicare față de cetățeni. În schimb, observăm cum unele persoane par să își impună propriile interese în detrimentul binelui comun, abandonând ideea de colaborare și comunicare deschisă.

Este profund dezamăgitor să constat că partidul care ar trebui să fie un vehicul al schimbării pozitive și al ascultării cetățenilor se îndepărtează tot mai mult de aceste idealuri…

Este timpul să ne întoarcem la esența democrației și la angajamentul față de o administrație transparentă și responsabilă. Este timpul să ne întoarcem la cetățeni și să punem interesele lor pe primul loc, așa cum ne-am angajat să facem atunci când am intrat în politică.

Lucian ALBA,
Consilier Local USR Aiud


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Politică

Ciprian Bogdan, despre mizele comasării alegerilor locale cu europarlamentarele și jocurile politice din județul Alba

Publicat

în

Scenariul comasării alegerilor are implicații în jocul politic pentru împărțirea puterii politice în România.

Prin comasarea celor două tipuri de alegeri PSD și PNL mizează pe o prezență mai mare la vot, prin mobilizarea electoratului cu ajutorul primarilor. Acest lucru se considera ca ar avea drept efect maximizarea procentellor celor două partide . Pe de alta parte  un scor bun va face ca dl Ciolacu și dl Ciucă sa își reconfirme pozițiile de lideri în interiorul propriilor partide .

Un alt efect al comasarii este ca UDMR ar disparea din peisajul politic. La o prezenta mare de vot UDMR nu mai este capabil sa invinga pragul electoral si se va prabusi. De aceea liderii UDMR striga in disperare NU comasarii alegerilor.

Decizia de comasare a alegerilor locale cu europarlamentarele ar presupune organizarea alegerilor locale cu trei luni înainte de termen, urmând ca cei aleși pe funcții în administrația locală să aștepte trei luni până la preluarea mandatului. Procedural alegerile locale trebuie organizate pe 29 septembrie 2024, iar noii aleși locali trebuie validați în funcție în termen de 20 de zile de la data alegerii în funcție.

Schimbarea Codului Administrativ pe repede inainte ar face ca acest termen sa fie prelungit de la 20 zile pana la 100 zile. Nu este imposibil insa este foarte greu de realizat. Decizia politică trebuie luată la începutul lunii februarie 2024, asadar mai asteptam cateva zile pana cand vom avea o decizie in acest sens.

Daca nu se vor comasa alegerile locale cu cele europarlamentare, PNL risca sa ajunga pe locul 3 sau chiar pe locul 4 la urmatoarele alegeri. Deci miza pentru comasarea alegerilor din Iunie este despre mentinerea PNL in jocul politic.

Premierul Marcel Ciolacu spera ca PSD sa obtina un scor de peste  30%  la europarlamentare, iar PNL spera sa aiba un scor cu 2 in fata, ceea ce ar insemna ca teoretic ambele partide vor avea asigurata linistea pe care si-o doresc. Numai ca in politica 1+1 nu este egal intotdeauna cu 2. Aici vorbim de multe variabile.

De pilda, AUR s-a consolidat foarte mult, adunand in jurul sau vreo 4-5 partide mai mici dar avand oameni valorosi si care au un discurs moderat. Unul dintre acestia fiind domnul Doctor in Drept si Doctor in Diplomatie Petru Costea, presedintele partidului Alianta pentru Renasterea Nationala. Un avocat exceptional care la ultimele alegeri europarlamentare in anul 2019 a candidat independent si a obtinut 122,000 voturi. Pe atunci George Simion a candidat si el independent insa a obtinut doar 104,000 voturi.  Demonizarea AUR-ului nu face altceva  decat sa creasca cota de piata a acestui partid. Stim ca omul este intotdeauna atras de  „fructul interzis”.  Daca AUR va continua trendul ascendent vom avea o surpriza de proportii la urmatoarele alegeri.

Pe de alta parte, Alianta Dreapta Unita s-a unit in jurul valorilor de dreapta, avand trei  lideri nationali care au capacitatea si experienta de a aduna voturi.  Foarte multe voturi de la PNL vor merge spre aceasta alianta, mai ales ca fostul premier Victor Orban este perceput de electorat ca fiind eminamente liberal, om de drepata si reprezinta valorile de dreapta.    Domnul Drula se dezvolta tot mai mult ca si un lider politic de anvergura, iar USR este in procesul de transformare de la o miscare politica spre un partid politic bine organizat si structurat. PMP va pune accentul in aceasta alinata pe conservatorism si traditionalism avand un electorat stabil situat intre 4-5 %.

Partidul SOS este pe un trend ascendent, insa fara structuri in teritoriu va fi foarte greu sa treaca pragul electoral. In cazul in care SOS va face „unire” cu AUR atunci PNL SI PSD cat si celalalte partide nu ar mai trebui sa doarma linistiti.

In aceasta ecuatie trebuie vazut si miscarea pe care o va face Mircea Geoana si Dacian Ciolos in contextul urmatoarelor alegeri. Sunt oameni care pot schimba cifrele sondajelor.

In judetul Alba, numirea domnului Victor Negrescu la conducerea PSD va aduce modificari substantiale in privinta cifrelor electorale cu care PD-PNL s-a obisnuit in ultimii 20 ani. Trebuie amintit si faptul ca Senatorul Calin Maties a trecut in barca AUR si cu siguranta va aduce si el un scor bun partidului.  USR trebuie sa se replieze rapid dupa primirea „dusul rece” ca urmare a plecarii domnului primar Plesa spre PNL, si sa formeze un aliniament impreuna cu ceilalti colegi din ADU.

Partidul ALDE este in procesul de fuziune cu PNL insa vom vedea daca aceasta fuziune se va realiza si „de facto” nu numai „de iure”.  Majoritatea membrilor ALDE ALBA nu privesc cu ochi buni acesta fuziune si astepta sa vada pana la finalul lunii Februarie daca exista interes si convergenta din partea ambelor partide.  La ultimele alegeri europarlamentare ALDE a obtinut un scor de 4,80 % in judetul Alba iar la alegerile locale peste 5% deci este un partid aflat intre 4-5 %, avand 38 alesi locali, oameni cu experienta politica si bine vazuti in comunitatile lor. ALDE a dovedit ca are capacitatea de a aduna voturi si sa aduca plusvaloare pe scena politica din judetul Alba dar pe scena politica nationala.

Jocul politic pentru urmatoarele alegeri nu s-a incheiat, inca mai este loc de surprize  insa eu consider ca aceasta concurenta este benefica atat pentru progresul democratiei cat si pentru dezvoltarea valorilor democratice , amintesc aici competitia dreapta, egalitatea sanselor, transparenta, toleranta, autoritatea obtinuta prin vot.

Ciprian Bogdan,
Presedinte ALDE ALBA


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Articole Similare

aiudinfo, stiri aiud, informatii aiud