Rămâi conectat

Administrație

Trei posturi de conducere au fost desființate, ca urmare a reorganizării aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

Publicat

în

Trei posturi din Primăria municipiului Aiud au fost recent desființate, ca urmare a reorganizării aparatului de specialitate al Primarului. Este vorba despre unul de director executiv, altul de șef serviciu și încă unul de consilier.

Persoanele care au ocupat aceste funcții nu au fost lăsate pe dinafară, din contră, li s-au oferit alte poziții în cadrul instituției. Reprezentanții Primăriei Aiud au declarat pentru ziarulunirea.ro că schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale 2025.

Astfel, în urma reorganizării aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud au fost desființate un număr de 3 posturi:

– Funcție publică de conducere de Director executiv al Direcției Economice.

Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție publică vacantă corespunzătoare în cadrul Serviciului Impozite și taxe locale – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud

– Funcție contractuală de conducere de Șef serviciu al Serviciului Administrația Pieței.

Persoanei care ocupa funcția de conducere i s-a pus la dispoziție o funcție contractuală de execuție vacantă corespunzătoare în cadrul Direcției Arhitect-șef – aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

– Funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul compartimentului Centrul de Informații pentru Cetățeni.

Funcționarului public i se pun la dispoziție funcții publice corespunzătoare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud.

„Modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Aiud are la bază principii de reorganizare și eficientizare. Un aparat bugetar mai suplu răspunde nevoilor aiudenilor și aduce o economie bugetului local.

În urma reorganizării, niciun funcționar public nu a rămas fără loc de muncă, iar toți cei afectați de schimbarea organigramei au posibilitatea de a ocupa un alt post vacant.

Noua organigramă nu prevede înființarea de noi posturi de conducere (director executiv, manager, șef serviciu). De asemenea, nu a fost ocupată funcția de administrator public și nici cel de-al doilea post de consilier personal al primarului.

Pentru ca autoritatea locală să atingă un standard ridicat în furnizarea serviciilor către cetățeni, într-o perioadă plină de provocări, viziunea managerială a Primarului Municipiului Aiud în privința reorganizării aparatului de specialitate este rezultatul faptului că acesta a înțeles valoarea bunelor practici în administrație ca o modalitate de a-și dovedi eficiența în furnizarea serviciilor și de a-și deservi cetățenii în mod corespunzător.

Pentru creșterea calității actului administrativ, eforturile Primăriei Municipiului Aiud trebuie să fie direcționate către utilizarea eficientă a resurselor disponibile, să se adapteze la cerințele publicului și să facă față provocărilor actuale, să anticipeze evenimente și situații care ar crea disconfort sau perturbări ale activităților umane, să fie accesibilă cetățenilor.

Toate aceste aspecte au fost urmărite prin noua organigramă a aparatului de specialitate al primarului, prin reorganizarea unor activități cheie care să conducă la creșterea gradului de satisfacție a cetățeanului, beneficiarul final al serviciilor publice oferite de administrația publică locală.

Totodată, proiectul de modificare a organigramei a fost inițiat cu mult timp înaintea alegerilor prezidențiale, iar această schimbare nu vine pe fondul declarațiilor făcute de candidații la alegerile prezidențiale”, au declarat pentru ziarulunirea.ro, reprezentanții administrației locale de la Aiud.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Administrație

Primăria Municipiului Aiud va depune o cerere de finanțare pentru reabilitarea Centrului Cultural „Liviu Rebreanu”

Publicat

în

În urma semnalelor venite din partea unor cetățeni ai municipiului Aiud, nemulțumiți de starea în care se află clădirea Centrului Cultural ,,Liviu Rebreanu”, ne-am adresat primăriei locale, respectiv primarului Dragoș Crișan, care ne-au transmis următoarele:

„Centrul Cultural Liviu Rebreanu este o clădire cu o istorie bogată și o importanță culturală semnificativă pentru comunitate. Cu toate acestea clădirea se confruntă cu o serie de probleme de degradare fizică”, susține Primăria Aiud.

Potrivit administrației publice locale, este în curs de elaborare documentația tehnică necesară în vederea depunerii unei cereri de finanțare, imediat ce va fi deschis apelul aferent „Programului privind creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice”, aprobat prin Ordinul Ministrului Mediului, Apelor și Pădurilor nr. 2.057/2020.

„Prin acest proiect se propune executarea unor lucrări ample de reabilitare și modernizare, reabilitarea energetică a anvelopei clădirii, refuncționalizarea spațiilor existente, inclusiv reabilitarea șarpantei și a învelitorii.  De asemenea, se vor instala sisteme moderne de încălzire și răcire bazate pe pompe de căldură și panouri fotovoltaice, asigurând astfel un consum de energie redus”, se menționează în răspunsul Primăriei Aiud.

Adresa este semnată de către: Primar – Dragoș Ioan Crișan; Arhitect șef- Romana Donca; Director executiv adjunct – Delia Florea.

 

Constantin PREDESCU


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

La Aiud au început pregătirile pentru Sărbătoarea Rozelor 2025

Publicat

în

Primarul Aiudului, Dragoș Crișan, a anunțat că au început pregătirile pentru Sărbătoarea Rozelor, care va avea loc în zilele de 28 și 29 iunie 2025.

„Alături de producătorii locali și echipa tehnică a primăriei, am vizitat din nou parcul dendrologic din Ciumbrud, un loc emblematic încărcat de istorie, unde natura, tradițiile locale și comunitatea se întâlnesc.

Ne dorim ca aiudenii și vizitatorii, care vor participa la cele două zile ale Sărbătorii Rozelor, să se bucure din plin de spectacolul floral oferit de producătorii de trandafiri într-un parc curat, bine amenajat și organizat.

În perioada următoare vom intensifica lucrările de amenajare a aleilor și pregătirea a noi locuri de parcare în zonă.

Vă așteptăm cu drag pe toți la Sărbătoarea Rozelor în perioada 28 – 29 iunie 2025”, a transmis Dragoș Crișan.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administrație

Aiudul va avea Centru Comunitar Integrat

Publicat

în

Vineri, 25 aprilie 2025, a fost semnat contractul privind amenajarea unui centru comunitar integrat prin reabilitarea, modernizarea şi refuncționalizarea unui corp de clădire aflat în incinta sediului Direcției de asistență socială Aiud.

Investiția este finanțată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), are o valoare de peste 1,2 milioane de lei și o durată de proiectare și execuție de 8 luni de zile.

Noul corp modernizat din cadrul Direcției de asistență socială Aiud va contribui la creșterea accesului la serviciile de asistență medicală comunitară și va ridica calitatea infrastructurii și a dotărilor din cadrul DAS la standarde europene.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Aiud Info și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Politică

Știrea ta

Societate

Sport

Economie

Din Județ

Articole Similare

aiudinfo, stiri aiud, informatii aiud