Din Județ
Un tânăr din județul Alba conduce una dintre cele mai puternice agenții care poziționează site-urile pe primele locuri în Google | aiudinfo.ro
Un tânăr din județul Alba conduce una dintre cele mai puternice agenții care poziționează site-urile pe primele locuri în Google | aiudinfo.ro
Iulian Ghișoiu fondator și general manager al TargetWeb Sebeș, conduce una dintre cele mai puternice agenții de Search Engine Optimization (SEO), responsabilă de propulsarea pe primele locuri în lista de rezultate oferite de un motor de căutare, la cuvintele cheie. Practic, tânărul antreprenor stă în spatele unor business-uri online cu afaceri de milioane de euro și le ajută să se dezvolte permanent. ”A investi în crearea unui site, iar apoi a nu-l promova în motoarele de căutare e ca și cum îți cumperi o mașină scumpă și o ții în garaj. Nu o vede nimeni”, explică Iulian.
Iulian Ghișoiu a cochetat cu ceea ce se numește SEO, indexarea site-urilor în Google și alte motoare de căutare acum 13 ani, cand serviciile de acest gen erau încă necunoscute în Romania. La început a fost o pasiune, iar Iulian era interesat de aceste aspecte fără să știe ce denumire poartă serviciul sau că va ajunge să facă un business de succes. După ce s-a specializat continuu, a deschis agenția TargetWeb, care s-a dezvoltat anual atât pe orizontală cât și pe verticală, crescând constant numărul de clienți, cifra de afaceri, profitul, angajații și serviciile oferite.
”Ceea ce facem noi este sa ajutam antreprenorii care dețin site-uri să ajungă cu site-urile lor în primele poziții din motoarele de căutare. Atunci când se caută cuvinte relevante din domeniul lor, site-urile acestora, prin serviciul de optimizare, este adus de undeva din paginile inferioare, în primele poziții din motoarele de căutare”, a spus Iulian.
Primul serviciu oferit de agenția sa este optimizarea site-ului, respectiv realizarea tuturor elementelor tehnice astfel încât site-ul să fie pe aceeași lungime de undă cu ceea ce solicită motorul de căutare.
”Al doilea serviciu e partea de creștere a autorității, adică a PageRank-ului, în competiție cu alte site-uri. Practic acest serviciu se realizează prin diferite campanii de obținere a link-urilor spre site. Începem să rostogolim un bulgăre și să îl facem tot mai mare. O facem prin trimiterea de comunicate de presă, prin atragerea bloggerilor care vor scrie despre serviciile sau produsele clienților noștri și prin alte metode pe care noi le folosim. O altă metodă pe care am adăugat-o e creșterea voturilor sociale pe care clienții le primesc din rețelele sociale, între care Facebook, Twitter, Linkedin, Google Plus și așa mai departe. Ne ocupăm de toate elementele pe care Google le apreciază privind poziționarea motorul de căutare. Prin mai multe acțiuni, ajutăm clienții să obțină trafic și conversii, respectiv să vândă mai bine”, a spus Iulian.
Antreprenorul a explicat că este necesar ca site-urile și bloggerii să scrie despre serviciile oferite de clienții lor, deoarece Google apreciază asta în ceea ce privește poziționarea: ”E ca în viața reală. Când din ce în ce mai mulți oameni vorbesc despre anumite branduri, acestea cresc ca autoritate în percepția consumatorilor”.
În prezent, agenția are peste 120 de clienți, iar o parte dintre ei au rămas încă de la deschiderea ei.
”După ce un site ajunge în primele rezultate, ne asiguram că acesta își menține poziția de top, iar aceasta a făcut ca mulți dintre clienți să rămână în portofoliul nostru încă de la deschiderea agenției. Este un lucru foarte important din punctul nostru de vedere pentru că arată că facem lucrurile în direcția buna”, a mai spus Iulian.
Majoritatea clienților, magazine sau afaceri online, își desfășoară activitatea în comerțul electronic și vând servicii sau produse.
Între clienții lor se numără Autolux, cel mai mare furnizor auto online din România, IDmag, cel mai mare furnizor de produse de mobilitate din România, Ciserom, cel mai mare producător de șosete din Romania, Bekid.ro, unul dintre cele mai mari magazine online pentru copii, Targul auto Vitan, cel mai mare târg auto din Europa Centrala si de Est, Xcurier, firma de curierat în top trei firme de curierat cu capital autohton, dar și alte zeci de afaceri în curs de dezvoltare.
Agenția se află pe primele locuri între afacerile de profil din țară, în ceea ce privește numărul de clienți și pe locul 3 în ceea ce priește cifra de afaceri. La sfârșitul acestui an, agenția mizează pe afaceri de circa 1, 4 milioane de lei și un profit de 130.000 de lei.
”Degeaba ai un site dacă nu-l cunoaște nimeni, el trebuie promovat și cea mai eficientă modalitate e aceasta în motoarele de căutare. Spun cea mai eficientă deoarece rata de conversie, de creștere a numărului de comenzi, este net superioară față de alte canale de marketing online. Am ajutat foarte mulți antreprenori să-și promoveze site-urile de la stadiul de no name, la unele dintre cele mai cunoscute branduri din domeniul lor”, explică tânărul.
Agenția de SEO și inbound marketing pe care o conduce garantează clienților prima pagină din Google, iar dacă contractul este pe termen lung, primele poziții din prima pagină.
”Am identificat mai multe greșeli când se abordează acest timp de promovare:
Antreprenorii nu-și fac calculele pe termen lung. Pentru a avea rezultate bune este nevoie de o investiție pe minim 12 luni. Foarte puțini deținători de site-uri știu că Google are nevoie de 3-5 luni pentru a vedea anumite schimbări. Prima greșeală e aceea de a nu investi pe un termen mai lung
A 2-a greșeală pe care am identificat-o este că nu își stabilesc bine obiectivele. Mulți dintre ei se bazează pe unele căutări de cuvinte nerelevante și noi aici putem sa îi ajutăm în identificarea cuvintelor cheie care să aducă trafic relevant si targetat. Interesul este să identificam cei mai buni clienți interesați de serviciile sau produsele oferite de către site.
A 3-a greșeală este ca nu testează și alte canale de marketing online. Practic este nevoie ca reclama să ajungă la consumator prin cât mai multe canale și aici discut și despre cele offline.
Și 4. Nu își cunosc concurenții. Pentru a demara în SEO este nevoie să identificăm strategiile pe care le folosesc concurenții, pentru a aduce un plus de valoare și pentru a crea elemente diferențiatoare. Spun aceasta pentru că dorim să oferim cea mai buna experiență utilizatorilor, în comparație cu toate site-urile concurente”, a mai spus Iulian Ghișoiu.
Agenția are nevoie de datele de la panoul de hosting și administrare al site-ului, deoarece agenția trebuie să facă toți pașii care contează pentru motorul de căutare, explică Iulian. Tânărul antreprenor susține că foarte importantă este creșterea vitezei de încărcare a site-ului.
”Pe lângă faptul că facem optimizare pentru motoarele de căutare, ne bazăm pe optimizarea pentru utilizatori. Observăm că atunci când site-urile sunt potrivite pentru utilizatori sunt potrivite și pentru Google. Știm că Google pune mult accent pe percepția utilizatorilor față de site-uri. Site-ul trebuie să ofere o uzabilitate foarte bună utilizatorului, încredere, design potrivit, să aibă conținut relevant și așa mai departe. Un site trebuie să aibă o variantă pentru telefoane mobile și elementele necesare care ajută utilizatorul să găsească ușor ceea ce caută”, a mai spus Iulian.
Spre exemplu, viteza de încărcare a site-ului este foarte importantă, deoarece unul din doi utilizatori se așteaptă ca o pagină să se deschidă în mai puțin de două secunde, iar peste jumătate dintre vizitatori o abandonează dacă nu se încarcă în cel mult trei secunde.
De asemenea, optimizarea este foarte importantă deoarece site-urile care sunt poziționate în primele cinci rezultate din prima pagină primesc două treimi din numărul total de accesări.
Potrivit statisticilor, la nivel mondial, din totalul traficului pe care îl primește un site de ecommerce, între 39 și 45% vine din rezultatele naturale ale Google, care este un motor generator de clienți și comenzi.
”De aceea, Google este un canal de marketing online imens, în care numărul de căutări creste foarte mult. Spre exemplu, numărul de căutări realizate pe dispozitivele mobile a depășit numărul de căutări realizare pe sistemele desktop și aproape se dublează din doi în doi ani. Enorm. Cei care doresc să profite de aceasta oportunitate sunt invitați sa o facă acum, pentru ca numărul de site-uri crește și concurența va fi din ce in ce mai mare. În comparație cu alte țări, nivelul pieței din România este încă la început. Spre exemplu, în România valoarea pieței de ecommerce este de aproximativ 2,4 mld euro în 2017, iar în țări precum Germania valoarea este de 79 mld. euro, sau in UK 157 mld euro. Potențialul este enorm și momentul de a intra în online este acum, pentru cei care se gândesc la aceasta”, a conchis Iulian.


Din Județ
Alba rămâne codașa turismului din Regiunea Centru în luna iunie 2025 | aiudinfo.ro
Sejururile sunt scurte și gradul de ocupare modest | aiudinfo.ro
Județul Alba, cu ai săi munți, cetăți și sate pitorești, rămâne un punct de atracție constant pe harta turismului românesc, însă datele oficiale pentru luna iunie 2025 arată că județul are în continuare un drum lung de parcurs pentru a ține pasul cu motoarele turistice ale Regiunii Centru.
Potrivit statisticilor, în unitățile de cazare din Alba (cele cu cel puțin 10 locuri de cazare) au fost înregistrați 26.903 turiști. Aceștia reprezintă 2,1% din totalul la nivel național, cifră care poate părea modestă dacă o comparăm cu marile centre turistice precum Brașov sau Sibiu, dar care arată totuși o prezență constantă.
Față de luna mai, numărul vizitatorilor a crescut cu 6,5% (adică 1.638 persoane în plus), semn că sezonul de vară începe să prindă avânt, însă comparativ cu iunie 2024 se remarcă o scădere de 4,1% (cu 1.160 persoane mai puțin).


Pensiunile agroturistice au adunat un procent considerabil (24%), fiind dovada clară că tot mai mulți vizitatori vor experiențe legate de viața de la sat și de tradițiile locale. În același timp, apartamentele și camerele de închiriat au strâns 18,5% din preferințe, iar pensiunile turistice clasice-11,8%.
În iunie, s-au contabilizat 46.194 înnoptări, cu aproape 10% mai multe decât în luna mai, dar cu 5% mai puține față de anul trecut.
Durata medie a șederii a fost de 1,71 zile, adică sub două nopți, ceea ce sugerează că județul Alba rămâne în mare parte o destinație de weekend sau de scurtă vizită, spre deosebire de alte județe din regiune unde turiștii aleg să stea mai mult.
O altă cifră interesantă ține de profilul vizitatorilor: în iunie 2025, 79,5% dintre turiștii din Alba au fost români (21.377 persoane), iar străinii au reprezentat 20,5% (5.526 persoane).
În primele șase luni ale anului, Alba a adunat 108.479 turiști, ceea ce înseamnă o creștere de 2% față de aceeași perioadă din 2024. Dintre aceștia, 85,7% au fost români, iar 14,3% străini.
Cifrele arată că Alba rămâne o destinație mai degrabă internă, pentru publicul local și național, în timp ce atragerea unui număr mai mare de vizitatori din afara granițelor rămâne un punct sensibil. Tot mai mulți turiști aleg cazare Alba Iulia Centru, atrași de istoria orașului și de ofertele variate ale hotelurilor și pensiunilor
Gradul de ocupare a locurilor de cazare a fost de 20%, adică semnificativ mai mic decât media regională (25,9%) și mult sub media națională (30,1%).
Dacă privim însă la nivel regional, imaginea se schimbă radical: în Regiunea Centru formată din județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu, au fost înregistrate în iunie 270.124 sosiri, ceea ce reprezintă 20,8% din totalul național.
Motorul principal rămâne Brașovul, care cu 105.555 turiști adună 39,1% din vizitatorii regiunii.
Sibiul se menține și el pe val, cu aproape 60.000 de turiști, iar Mureșul a depășit 46.000 de vizitatori. La polul opus se află Covasna, cu doar 13.391 turiști, dar cu o particularitate notabilă: durata medie a șederii a fost de 4,24 zile, cea mai mare din regiune și de peste două ori mai mare decât în Alba.
Această diferență arată că în timp ce unele județe atrag prin flux mare de turiști de scurtă durată, altele se bazează pe vizite mai lungi, care aduc beneficii economice mai consistente.
În privința tipurilor de cazare, Regiunea Centru arată o imagine echilibrată, dar cu predominanța hotelurilor, care însumează 56,3% din totalul sosirilor. Urmează apartamentele și camerele de închiriat (12,1%), pensiunile agroturistice (11,9%) și pensiunile turistice (10,9%).
În total, au fost înregistrate 512.499 înnoptări în iunie, adică 18% din totalul național. Aici hotelurile conduc detașat, cu 55,8% din înnoptări, urmate de pensiunile agroturistice (12,2%) și apartamente/camere de închiriat (12,1%).
În ceea ce privește durata medie a sejurului, la nivel regional aceasta este de 1,90 zile, deci mai lungă decât în Alba, dar încă sub potențialul pe care destinațiile montane și culturale l-ar putea oferi.
Indicele de utilizare netă a locurilor de cazare confirmă și el discrepanțele din regiune: media pe Centru a fost de 25,9% în iunie, dar cu variații spectaculoase între județe.
Covasna a înregistrat un impresionant 41,7%, urmată de Mureș cu 33% și Sibiu cu 28,5%. Brașovul a avut 23%, Harghita 20,9%, iar Alba a rămas la coada clasamentului cu doar 20%.
Prin urmare, județul Alba se află la un nivel intermediar: atrage constant turiști, însă în principal pentru șederi scurte și cu un grad de ocupare modest.
Regiunea Centru, privită în ansamblu, are un turism diversificat, cu Brașovul ca principal magnet, Sibiul și Mureșul în creștere, iar Covasna ca exemplu de eficiență prin sejururi mai lungi.
Pentru Alba, provocarea rămâne să găsească modalități de a-i convinge pe turiști să rămână mai mult și să revină mai des.
Din Județ
Când pică Paștele ortodox și cel catolic 2026, dar și în următorii ani | aiudinfo.ro
Calendar creștin: Când cade Pastele ortodox 2026 și Paștele catolic 2026. • Paștele 2026 | aiudinfo.ro


Sărbătoarea Paştelui este momentul în care prăznuim “omorârea morţii, sfărâmarea iadului şi începătura altei vieţi veşnice şi săltând îl lăudam pe Mântuitorul, pe cel unul binecuvântat şi preamărit, Dumnezeul părinţilor noştri”. Ca acest lucru să se întâmple cu adevărat şi în noi este nevoie ca sa zicem “fraţilor şi celor ce ne urăsc pe noi şi să iertăm toate pentru Înviere şi aşa să strigam: Hristos a înviat din morţi cu moartea pe moarte călcând şi celor din morminte viaţă dăruindu-le”
Când cade Paștele ortodox și Paștele catolic în următorii ani: 2026, 2027, 2028, 2029, 2030
CÂND SE VA SĂRBĂTORII PASTELE 2026 și în următorii ani:
Când pică Paştele Ortodox în anii 2020-2030
Paștele Ortodox 2020 – 19 aprilie
Paștele Ortodox 2021 – 2 mai
Paștele Ortodox 2022 – 24 aprilie
Paștele Ortodox 2023 – 16 aprilie
Paștele Ortodox 2024 – 5 mai
Paștele Ortodox 2025 – 20 aprilie
Paștele Ortodox 2026 – 12 aprilie
Paștele Ortodox 2027 – 2 mai
Paștele Ortodox 2028 – 16 aprilie
Paștele Ortodox 2029 – 8 aprilie
Paștele Ortodox 2030 – 28 aprilie
Citește și: Mesaje de Paște fericit. SMS-uri urări şi felicitări de Sfintele Pasti pe care le poţi trimite prietenilor
Când cade Paştele Catolic între anii 2020-2030
Paștele Catolic 2020 – 12 aprilie
Paștele Catolic 2021 – 4 aprilie
Paștele Catolic 2022 – 17 aprilie
Paștele Catolic 2023 – 9 aprilie
Paștele Catolic 2024 – 31 martie
Paștele Catolic 2025 – 20 aprilie
Paștele Catolic 2026 – 5 aprilie
Paștele Catolic 2027 – 28 martie
Paștele Catolic 2028 – 16 aprilie
Paștele Catolic 2029 – 1 aprilie
Paștele Catolic 2030 – 21 aprilie
Sărbătoarea Paştelui este momentul în care prăznuim “omorârea morţii, sfărâmarea iadului şi începătura altei vieţi veşnice şi săltând îl lăudam pe Mântuitorul, pe cel unul binecuvântat şi preamărit, Dumnezeul părinţilor noştri”. Ca acest lucru să se întâmple cu adevărat şi în noi este nevoie ca sa zicem “fraţilor şi celor ce ne urăsc pe noi şi să iertăm toate pentru Înviere şi aşa să strigam: Hristos a înviat din morţi cu moartea pe moarte călcând şi celor din morminte viaţă dăruindu-le”
POSTUL PAŞTELUI, adică postul dinaintea Învierii Domnului, este cel mai lung şi mai aspru dintre cele patru posturi de durată ale Bisericii Ortodoxe. De aceea, în popor, este numit, în general, Postul Mare şi aduce aminte de postul de 40 de zile ţinut de Mântuitor înainte de începerea activităţii sale mesianice.
Citește și: Mesaje de Paste. SMS-uri, urări şi felicitări pe care le poţi trimite celor dragi de Sfintele Pasti
În general, preoţii şi scriitorii bisericeşti privesc acest post ca pe o instituţie de origine apostolică. În primele trei secole, durata şi felul postirii nu erau însă uniforme peste tot. Astfel, după mai multe mărturii, unii posteau numai o zi, în Vinerea Patimilor, alţii două zile, adică în vinerea şi sâmbăta de dinainte de Paşti, alţii trei, o săptămână sau chiar până la şase săptămâni. La Ierusalim, în secolul IV, se postea opt săptămâni înainte de Paşti, pe când în Apus, în aceeaşi vreme, postul dura doar 40 de zile.
De la sfârşitul secolului al III-lea, postul cel mare a fost împărţit în două perioade distincte, cu denumiri diferite: Postul Păresimilor (Patruzecimii), sau postul prepascal, care ţinea până la Duminica Floriilor şi avea o durată variabilă, şi Postul Paştilor (postul pascal), care ţinea o săptămână, din Duminica Floriilor până la cea a Învierii şi era foarte aspru. Abia în secolul al IV-lea, după uniformizarea datei Paştilor, hotărâtă la Sinodul I Ecumenic, Biserica de Răsărit (Constantinopol) a adoptat definitiv vechea practică, de origine antiohiană, a postului de şapte săptămâni, durată pe care o are şi astăzi, cu toate că deosebirile dintre bisericile locale asupra duratei şi modului postirii au persistat după acel moment.
Din Județ
Când sunt Floriile Ortodoxe și Catolice în următorii ani | aiudinfo.ro
Floriile 2026: Floriile Ortodoxe 2026 sunt în 5 aprilie, iar Floriile Catolice 2026 în 29 martie. Duminica Floriilor 2026 – obiceiuri | aiudinfo.ro
În Duminica Floriilor, românii ortodocși sărbătoresc Intrarea Mântuitorului în Ierusalim, în ultima săptămână din viața Sa pământească.
Astfel, din această zi începe Săptămâna Patimilor. Mai exact, sărbătoarea Floriilor este ultima zi de fericire, întrucât, imediat după aceasta, intrăm în Săptămâna Patimilor.
Citește și: Mesaje de Florii • Urări de Florii • Felicitări de Florii care pot fi transmise prin SMS de Florii
CÂND SE VOR SĂRBĂTORII FLORIILE ORTODOXE în următorii ani:
2024 – 28 aprilie
2025 – 13 aprilie
2026 – 5 aprilie
2027 – 25 aprilie
2028 – 9 aprilie
2029 – 1 aprilie
2030 – 21 aprilie
CÂND SE VOR SĂRBĂTORII FLORIILE CATOLICE în următorii ani:
2024 – 24 martie
2025 – 6 aprilie
2026 – 29 aprilie
2027 – 18 aprilie
2028 – 2 aprilie
2029 – 24 martie
2030 – 14 aprilie
CÂND SE VOR SĂRBĂTORII FLORIILE PROTESTANTE în următorii ani:
2024 – 24 martie
2025 – 6 aprilie
2026 – 29 aprilie
2027 – 18 aprilie
2028 – 2 aprilie
2029 – 24 martie
2030 – 14 aprilie
CÂND SE VOR SĂRBĂTORII FLORIILE REFORMATE în următorii ani:
2024 – 24 martie
2025 – 6 aprilie
2026 – 29 aprilie
2027 – 18 aprilie
2028 – 2 aprilie
2029 – 24 martie
2030 – 14 aprilie
Ce semnificație are duminica Floriilor
Duminica Floriilor sau a Stâlpilor este una dintre cele 12 sărbători împărătești din cursul anului bisericesc. Sărbătoarea este primită cu mare fast, întrucât simbolizează Intrarea Domnului în Ierusalim, orașul unde a început să fie celebrată. Această duminică îi pregătește pe credincioși de biruința lui Hristos asupra zilei de duminică care urmează, ziua Învierii. Floriile deschid săptamâna cea mai importantă pentru pregătirile de Paşti, cunoscută sub numele de „Săptămâna Mare”, după cele 40 de zile de post.
Citește și: Când pică Paștele ortodox și cel catolic în următorii ani
Din punct de vedere liturgic, din aceasta zi începe Săptămâna Patimilor, în amintirea cărora în biserici se oficiază în fiecare seară Deniile, slujbe prin care credincioşii îl petrec pe Hristos pe drumul Crucii, până la moarte şi Înviere, a explicat pentru Mediafax, părintele Constantin Stoica.
Cu o zi înainte de această sărbătoare este sâmbăta lui Lazăr. În această zi, Iisus Hristos îndeplinește o altă minune și îl învie pe Lazăr, la patru zile de la moarte.
După această minune, mulţimile strânse la porţile cetăţii l-au întâmpinat cu flori şi l-au aclamat pe Mântuitor, la intrarea în Ierusalim.
Tradiții de duminica Floriilor
Una dintre cele mai cunoscute tradiții este a ramurilor de salcie. Credincioșii duc ramurile la biserică, în dimineața de duminică, unde vor fi sfinție de către preot. După terminarea slujbei fiecare participant va lua crenguțe de salcie acasă, pe care le va păstra într-un loc curat, de regulă lângă o icoană.
Această salcie se consideră că are puteri nebănuite și în vreme de necaz sau boală va fi de ajutor celui care o folosește.
Ramurile de salcie amintesc de ramurile de finic și măslin, ramuri cu care Mântuitorul a fost întâmpinat la intrarea in Ierusalim.
Citește și: Ce nume sunt sărbătorite de Flori, în Duminica Floriilor
În ziua de Florii, multe gospodine coc atâtea pâini câți membrii are familia, însă sunt diferite, în funcție de vârstele celor din familie. Pâinile se împletesc din aluat de grâu și sunt ornate cu figurine sau cruci din același aluat. Pâinile se vor da de pomană celor săraci pentru a fi feriți de probleme și necazuri.
Altă tradiție a acestei sărbători este aceea că fetele să fiarbă apă cu busuioc. Fetele merg la miezul nopții să fiarbă apa și să o pregătească pentru a se spăla pe cap cu ea a doua zi, pentru a avea un păr frumos și strălucitor. Această apă o pun apoi la rădăcina unui păr înflorit, spunând: “Cât de frumos e părul înflorit, așa de frumoasă să fiu și eu; cum se uită oamenii la un păr înflorit, așa să se uite și la mine!”
Superstiţii de Florii legate de vreme
Duminica de Florii se spune că aduce veşti despre cum va fi vremea de Paşte sau cum va fi timpul în vara care va urma. Aşa cum va fi vremea de Florii, așa va fi și de Paște. De asemenea, dacă până la Florii cântă broaștele, atunci vara va fi frumoasă.
Vara, când vremea este urâtă, se pun mâţişori pe foc, pentru ca fumul acestora să alunge trăsnetele şi fulgerele. Nu se munceşte în această zi, iar masa trebuie să fie întinsă tot timpul.
Obiceiuri de Florii
De Florii se mănâncă peşte, aceasta fiind a doua dezlegare din postul Paştelui, după cea din ziua Bunei Vestiri. Biserica ortodoxă dă dezlegare la pește, pentru că se spune că în această zi Iisus ar fi cerut să mănânce pește. În popor se spune că peștele consumat în această zi are puteri tămăduitoare și cine mănâncă se va lecui de orice boală.
În jur de 1, 5 milioane de români își sărbătoresc onomastica. Dintre cei sărbătoriţi, aproape 900.000 sunt femei, arată statisticile. Cele mai întâlnite nume la femei sunt Viorica, Florentina, Florica. Sunt și românce cu nume mai rare, precum Garofiţa, Micşunica, Panseluţa sau Crizantema.
Citește și: Obiceiuri de Florii • Superstiţii de Florii • Tradiţii de Florii
La bărbați sunt sărbătoriți cei care poartă numele de Florin, Viorel, Florian, cel mai des întâlnite, precum și cei botezați Trandafir, Bujor, Mărgărit sau Crin.
Tradiția spune că așa cum va fi vremea de Florii, tot așa va fi și în prima zi de Paște.
-



Din Județacum 7 luniCând pică Paștele ortodox și cel catolic 2026, dar și în următorii ani | aiudinfo.ro
-



Mondenacum 3 luniMesaje de Sfânta Maria 2025. URĂRI, FELICITĂRI și SMS-uri care pot fi trimise persoanelor care își serbează onomastica | aiudinfo.ro
-



Actualitateacum 7 luniMESAJE de Sfântul Gheorghe 2025. SMS-uri, urări şi felicitări pe care le poţi transmite celor dragi de ziua numelui | aiudinfo.ro
-



Actualitateacum 7 luniCe nume se sărbătoresc de SFANTUL GHEORGHE 2025. Cui îi spunem ”la mulți ani” | aiudinfo.ro
-



Mondenacum 6 luniSfinții Constantin și Elena 2025. FELICITARI, MESAJE și URARI pentru cei care își sărbătoresc onomastica | aiudinfo.ro
-



Mondenacum 7 luniMESAJE DE 1 MAI 2025. SMS-uri, FELICITARI şi URĂRI care pot fi trimise de Ziua Internaţională a Muncitorilor | aiudinfo.ro
-



Actualitateacum o săptămânăMESAJE, URĂRI și FELICITĂRI de Sfinții Mihail și Gavrill 2025. Trimite-le un SMS celor care își sărbătoresc onomastica | aiudinfo.ro
-



Din Județacum 7 luniCând sunt Floriile Ortodoxe și Catolice în următorii ani | aiudinfo.ro











































